خودروهای وارداتی

این افزایش‌قیمت‌ها که از بخش پرفروش وارداتی‌ها یعنی خودروهای کره‌ای، ژاپنی و فرانسوی آغاز شده بود، سپس گریبانگیر بازار خودروهای چینی شد و در نهایت به بازار خودروهای داخلی ارزان‌قیمت سرایت کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،تا چند ماه پیش روند افزایش‌قیمت‌ در بازار خودرو، از بخش وارداتی‌ها شروع ‌شد و کم‌کم به سطوح پایین‌دستی ‌رسید. 
این افزایش‌قیمت‌ها که از بخش پرفروش وارداتی‌ها یعنی خودروهای کره‌ای، ژاپنی و فرانسوی آغاز شده بود، سپس گریبانگیر بازار خودروهای چینی شد و در نهایت به بازار خودروهای داخلی ارزان‌قیمت سرایت کرد. اما حال بازار خودرو روزهای متفاوتی را سپری می‌کند. این‌بار افزایش‌قیمت‌ها از بخش پایین‌دستی بازار شروع شده و با وجود افزایش نرخ ارز طی روزهای گذشته‌، افزایش‌قیمت خودروهای داخلی‌ نسبت به مدل‌های وارداتی بیشتر بوده است. 
البته به نظر می‌رسد این روند ادامه داشته باشد. در طول دو هفته گذشته قیمت برخی از خودروهای ساخت داخل ٣٠ تا ٤٠‌درصد افزایش را تجربه کرده، این در حالی است که قیمت خودروهای وارداتی داخل ١٠ تا ١٥درصد افزایش یافته است‌. بدین‌ترتیب احتمالا  افزایش قیمت خودروهای وارداتی طی روزهای آتی ادامه پیدا کند، چون بازار خودروهای وارداتی‌ سعی می‌کند فاصله قیمت‌ خود را با داخلی‌ها حفظ کند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک شهروند IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
    0 0
    آیا پس از افزایش ۳ برابری قیمت خودرو و عدم تحویل خودروی ماشین های مردم ، انتظار افزایش مجدد قیمت ها را دارید ؟؟؟!!!!!چه وقیحانه !!!!!
  • مشتری داتیس خودرو IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
    0 0
    توپ تانک فشفشه ، ولوو باید داده شه .........،،،،داتیس خودرو ولووی من رو بده
  • مشتری داتیس خودرو IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
    0 0
    داتیس خودروی ...، ولووی ما پس کو ؟؟؟؟؟ سال ۹۸ هم آمد .... خبری از ولوو نیست ......

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =