کد خبر: 224211
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
گریت‌وال - China's Great Wall Motor

گریت‌وال موتور به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده شاسی‌بلندهای چینی قصد دارد با احداث کارخانه جدید در شهر تایجو (از شهرهای شرقی چین)، ظرفیت تولید محصولاتش را برای عرضه در بازار محلی افزایش دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»، این کمپانی به‌تازگی توافقنامه‌ای را با دولت وقت چین امضا کرده است که طی آن شرکت چینی هزینه ۸میلیاردیوآن (معادل ۱میلیاردو۲۰۰میلیون‌دلار) را خرج خواهد کرد تا مردم اطراف این کارخانه مشغول به‌کار شوند.

علاوه‌بر خودروهای سواری سبک، کارخانه جدید گریت‌وال قطعات نمای داخلی، خارجی و شاسی خودروهای این برند را در کارخانه جدیدش احداث خواهد کرد. به‌غیراز موارد عنوان‌شده، جزئیات بیشتر در مورد این کارخانه منتشرنشده است، اما می‌دانیم این کارخانه هشتمین سایت تولید خودرو در سطح جهان و چین است.

البته پس از احداث این کارخانه برنامه گسترش خطوط تولید گریت‌وال به اتمام نخواهد رسید و آن‌ها قصد دارند خطوط تولید دیگری در اقصی نقاط چین احداث کنند.

در حال حاضر گریت‌وال در سه‌شهرک صنعتی چین مشغول به مونتاژ کردن است. اما حتی قرار است تا پایان سال میلادی شهرهای دیگری نیز به لیست آن‌ها اضافه شود. البته یکی از این کارخانه‌ها با کمک جوینت‌ونچر ایجادشده بین گریت‌وال و ب‌ام‌و احداث‌شده که قرار است از سال ۲۰۲۱ تولید خودروهای برقی در چین را آغاز کند.

با احداث سایت تایجو ظرفیت تولید سالانه محصولات گروه گریت‌وال به ۱۵۰هزار دستگاه می‌رسد. این شرکت به دنبال این است که در سال ۲۰۱۹  رشد ۱۴درصدی آمار فروش را تجربه و اقدام به فروختن ۱میلیون‌و۲۰۰هزاردستگاه در طی امسال کند. این درحالی است که در سال ۲۰۱۸ آمار فروش گریت‌وال حدود ۱.۵درصد کاهش‌یافته و حدود ۱۱۱هزاردستگاه به فروش رسانده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =