کد خبر: 224227
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از تسریع در تحویل خودروهای پیش‌فروش‌شده به مشتریان در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،حسین کاظمی طرقی افزود: «باتوجه به رشد تولید محصول در گروه سایپا، در هفته‌های اخیر تحویل خودرو به مشتریان سرعت گرفته است.»
وی ادامه داد: «برنامه‌ریزی لازم برای شتاب هرچه بیشتر در عرضه خودرو به بازار انجام شده است و این موضوع تا پیش از تعطیلات نوروز اجرایی خواهد شد.»
به گفته وی پس از رشد دوبرابری عرضه خودرو در بهمن‌ماه نسبت‌به ماه پیش از آن، گروه سایپا قصد دارد تعهدات عقب‌افتاده را با سرعت دنبال کند.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: «باتوجه‌به نیاز مصرف‌کنندگان به خودرو در ایام تعطیلات نوروز، گروه سایپا با درک این موضوع و جهت رفاه حال مشتریان، برنامه تسریع در عرضه خودرو را اجرا خواهد کرد.»
گفتنی است افزایش تولید و عرضه خودرو توسط گروه سایپا در یک‌ماه اخیر، باعث بهبود شرایط تولید در شرکت‌های قطعه‌سازی و خروج از رکود شدید چند ماه اخیر شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمیدرضا رفعت پناه IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    0 0
    آخر این سطح از دروغ این مملکت رو نابود خواهد کرد...شما تازه برای پراید 111 تحویل شهریور 97 دعوتنامه تکمیل وجه صادر کردید و تو قرارداد ترکمن چای خودتون با مشتری تحویل خودرو رو 120 روز بعد از تکمیل وجه اعلام کردید...!!! بعد معاون بازاریابی و فروش سایپا از تسریع در تحویل خودروهای پیش‌فروش‌شده به مشتریان در روزهای آتی خبر میده...آدم واقعاً میمونه به اینها چی بگه...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =