کد خبر: 224235
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
فراری F8 توربو

کمپانی سوپراسپرت‌ساز فراری قصد دارد در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹ با سوپراسپرت جدید F8 تریبیوتو مجهز به قدرتمندترین پیشرانه خورجینی هشت‌سیلندر این شرکت حاضر شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،فِراری در سال 2015 با معرفی مدل 488 GTB، به‌صورت رسمی مدل 458 ایتالیا را کنار گذاشت و تولید آن را متوقف کرد. حال امسال نیز این سوپراسپرت‌ساز ایتالیایی قصد دارد با معرفی مدل اف8 تریبیوتو، جایگزین گرن‌توریسمو‌برلینتا را به‌صورت رسمی به بازار جهانی عرضه کند. 
فراری اف8 تریبیوتو جدید دارای پیشرانه هشت سیلندر خورجینی با حجم 3.9 لیتری است که توانایی تولید ۷۲۰‌اسب‌بخار قدرت و ۷۷۰‌نیوتون‌متر گشتاور را دارد. این مدل همچنین از ۵۰اسب‌بخار قدرت و ۱۰نیوتون‌متر گشتاور بیشتر نسبت‌به مدل کنونی فراری GTB برخوردار است. 
توان خروجی پیشرانه V8 باعث می‌شود این خودرو سوپراسپرت در زمان ۲.۹ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰کیلومتربرساعت برسد و صفر تا ۲۰۰کیلومتربرساعت آن نیز حدود ۷.۸ ثانیه زمان می‌برد. 
برخی ویژگی‌های مهم مدل جدید، افزایش بهره‌وری آیرودینامیکی ۱۰‌درصدی نسبت‌به فراری GTB 488 است. بدنه بازسازی‌شده فراری اف8 تریبیوتو نه‌تنها نسبت‌به قبل جذاب‌تر شده بلکه راه را برای ارائه زبان طراحی جدید خودروساز مارانلو فراهم می‌کند، این درحالی‌ است که با احترام به فراری 308 GTB، نگاهی نیز به گذشته پرافتخار خودروساز ایتالیایی دارد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =