کد خبر: 224241
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۹
سومین وثیقه برای خارج کردن «کارلوس گون»

پس‌از اعلام ۱۰۰روزه شدن دستگیری گون و مشخص شدن حکم نهایی او برای ۱۰سال زندان، این سومین بار است که برای او وثیقه‌های مختلف به منظور خروج از زندان ارائه می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»، با توجه به برآورد ۸۰میلیون‌دلاری از فرار مالیاتی و مدت‌زمان محکومیت گون، دادگاه‌های ژاپن هر وثیقه‌ای را برای خروج او از زندان قبول نمی‌کنند و معتقد هستند که برای مدیرعامل سابق نیسان باید بیشتر سخت‌گیری کرد. 

همچنین ۹۹درصد از دادستان‌های ژاپن در پرونده گون متفق‌القول هستند که او باید زیر نظر باشد تا اعمال خلاف دیگری برای پیچیده‌تر شدن دادرسی‌های بعدی به وجود نیاورد. اما به‌هرحال هر زندانی با قرار وثیقه امکان آزاد شدن را دارد.  بنابراین کارشناسان قوانین کیفری پیش‌بینی کرده‌اند که با افزایش ارزش وثیقه، امکان خروج گون از زندان وجود دارد. 

این در حالی است که پیش از تشکیل دادگاه نیز درخواست‌های زیادی برای قرار وثیقه به منظور خروج او از زندان موقت ارائه‌شده بود که از سمت مسئولین دادگاه رد شده بود.

جونیچیرو هیروناکا باوجود عدم اعلام نظر خود به خبرگزاری‌ها درمورد سومین درخواست قرار وثیقه، گفت که در حال حاضر فشار روی موکل او به خاطر مسائل درون کمپانی نیسان است. باوجود ارسال تبریک برای مدیرعامل جدید رنو، هنوز احتمالاتی  در راستای شکسته شدن اتحاد بین رنو، نیسان و میتسوبیشی پس از محکومیت گون وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =