کد خبر: 224315
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

برای اولین‌بار قرار است به‌صورت رسمی تیم‌ملی آفرود ایران در مسابقات برون‌مرزی در کردستان عراق شرکت کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،این تیم به‌صورت منتخب کشوری از برترین رانندگان آفرود تشکیل شده است. سرپرست این تیم علی خضری و کمیته فنی آن شیرزاد خضری هستند. 
رانندگان آفرودی که برای حضور در این مسابقات انتخاب شده‌اند زکریا بهرام‌میرزایی، علیرضا (آرمان) پورشهید و وریا فریدی هستند. همچنین آخرین روز از هفته جاری همایش خودروهای آفرود در کیلومتر ۶ جاده قدیم کرج برگزار خواهد شد. ورزشگاه کارگران تهران در منطقه پل کن، میزبان این همایش خواهد بود و انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی کارگری تهران و کمیته دودیفرانسیل کارگری تهران بانی برگزاری این همایش خواهند بود. 
حال باتوجه به عدم صلاحیت این دو ارگان ازسوی نماینده رسمی فدراسیون‌های جهانی اما قرار است در این همایش اقدام به معرفی گروه‌های معتبر تورینگ و سافاری شود. 
اما اگر به‌دنبال همایش ملی تورینگ و سافاری ایران با حمایت سازمان ملی حفاظت از محیط‌زیست و فدراسیون رسمی موتورسیکلت‌سواری و اتومبیلرانی هستید، باید به روستای اسماعیل‌آباد شور‌قلعه از توابع شهرستان ساوجبلاغ بروید. 
این همایش به مناسبت روز درختکاری و همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی انتظامی و با پوشش صدا و سیما برگزار خواهد شد.  زمان برگزاری این همایش از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۷ اسفندماه خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =