بزرگ‌ترین گردهمایی شرکت‌های خودرویی و صنعتی مصرف‌کننده روانکار به همت شرکت به‌تام روانکار(توتال سابق) در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار خودرو ، در این گردهمایی بزرگ، مدیران بیش از 30شرکت و مجموعه بزرگ مصرف‌کننده روانکارهای خودرویی و صنعتی در قالب خانواده بزرگ به‌تام روانکار، دور هم جمع می‌شوند تا پس از خروج رسمی الف و توتال از ایران، ‌ادامه مسیر را همزمان با تولد بی‌تی در ایران ادامه دهند. به گزارش «دنیای خودرو»، ‌پس از شروع دوباره تحریم‌های آمریکایی در ایران،‌ به‌تام روانکار که تا پیش از این روانکارهای توتال و الف را با فرمول این شرکت فرانسوی تولید و روانه بازار ایران می‌کرد،‌ خروج این دو برند فرانسوی از کشور را اعلام و به‌طور رسمی ادامه تولید محصولات خود را با همان کیفیت و البته با برندی جدید به نام بی‌تی اعلام کرد. تاریخ تولد بی‌تی به زمستان سال‌97 برمی‌گردد. تولد برندی جدید ولی با سابقه طولانی که حالا قرار است بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان روانکار کشور را در قالب خانواده بزرگ به‌تام روانکار دور هم جمع کند.

در این بین سه گروه مهم از مصرف‌کنندگان روانکار در جزیره کیش این گردهمایی بزرگ را رقم خواهند زد. شرکت‌های تولیدکننده و ارائه خدمات خودرویی،‌ پتروشیمی‌ها و صنایع تولید فولاد که به‌دلیل حساسیت بالا در انتخاب نوع و کیفیت روانکار سال‌هاست به‌عنوان مشتری‌های ثابت محصولات شرکت به‌تام روانکار مطرح بوده‌اند. البته از حضور استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های ارائه خدمات خودرویی آنلاین مانند کارسِر و دالینو نیز نباید غافل شد.

به‌تام روانکار به‌دلیل استفاده از روغن پایه مناسب و ادتیوهای باکیفیت از شرکت‌های اصلی تولیدکننده ادتیو در دنیا، شرکت‌های بزرگی را در صنعت خودرو با خود همراه دارد. مجموعه‌هایی که همواره فارغ از نام و نشان برند،‌ محصولات این شرکت را پس از انجام آزمایش‌های سختگیرانه کمپانی‌های مادر مانند پژو و رنو فرانسه،‌ هیوندای و جیلی به‌عنوان روانکار اصلی و مورد تایید خود در ایران انتخاب کرده‌اند. تا جایی‌که شرکت‌های رنو پارس، ‌ایران‌خودرو، ‌ساپکو،‌ آریا دیزل،‌ کرمان‌موتور، ‌بم‌خودرو،‌ سایپا یدک،‌ پارس‌خودرو،‌ ایکاپ و البرز موتور به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات به خودروهای شرکت نگین‌خودرو در لیست مشتری‌های روانکارهای خودرویی به‌تام روانکار قرار دارد. 

شاید مهم‌ترین حاضران این گردهمایی صنایع بزرگی باشند که به‌دلیل حساسیت بالایی که روی انتخاب نوع و کیفیت روانکارهای مورد نیاز خود دارند، می‌توانند تاییدکننده کیفیت بالای روانکارهایی باشند که در خطوط تولیدشان مورداستفاده قرار می‌گیرند. در این بین فولادی‌ها و شرکت‌های پتروشیمی سهم بالایی از تولیدات به‌تام روانکار را خریداری می‌کنند. مدیران فولاد هرمزگان،‌ نورد و فولاد یزد،‌ ذوب‌آهن اصفهان، ‌فولاد امیرکبیر کاشان،‌ فولادمبارکه و فولاد ارفع، قطب‌های بزرگ و تاثیرگذاری در صنعت فولاد کشور هستند که در این گردهمایی بزرگ حضور دارند.

در بخش پتروشیمی نیز پتروشیمی مارون، ‌پتروشیمی تندگویان،‌ فجر و لاله نیز به‌دلیل حساسیت بالایی که روی انتخاب نوع روانکار دارند، در لیست خریداران روانکار از شرکت به‌تام روانکار قرار دارند. از بین بیش از 30شرکت بزرگ مصرف‌کننده روانکار در کشور مپنا و شرکت دریایی نگین سبز خاورمیانه نیز خانواده به‌تام روانکار را به‌عنوان انتخاب اصلی خود قرار داده‌اند.

به گزارش «دنیای خودرو»، ‌پیچیدگی‌های بسیاری که در زمینه تولید باکیفیت انواع روانکارها وجود دارد، باعث شده است شرکت‌های خودرویی تنها از روانکارهایی به‌عنوان توصیه خود به مشتری استفاده کنند که از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند و در پروسه تولیدشان از باکیفیت‌ترین روغن پایه و ادتیو استفاده شده باشد. این شرکت‌ها به‌دلیل ارائه خدمات گارانتی به مشتری‌های خود،‌ همواره به دنبال توصیه بهترین نوع روانکارهای خودرویی هستند تا هزینه سرباری در بخش خدمات پس از فروش به مجموعه خود تحمیل نکنند.
از سوی دیگر بررسی خانواده به‌تام روانکار و حضور بیش از 18شرکت بزرگ صنعتی در بین مشتری‌های وفادار آن، ‌نشانی بر پرچمداری این تولیدکننده روانکار در کشور است که توانسته با تولید محصولات باکیفیت، مشتریان بزرگ و سختگیری را به‌عنوان اعضای خانواده خود دور هم جمع کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =