کد خبر: 224333
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

تویوتا با ایجاد تغییرات بزرگی در طراحی نسل جدید تویوتا کمری 2019 ظاهری کاملاً تهاجمی و اسپرت به این خودرو داده است.

این روزهای کمتر کسی نام تویوتا کمری را نشنیده است. این سدان خانوادگی متوسط در جهان به قدری خوش آوازه است که در بازار جهانی توانسته به فروش بسیار بالایی برسد و پس از تویوتا کرولا مقام دوم را در بین پرفروشترین سدان‌های بی ام و کسب کند. تویوتا کمری به خودرو مدرن اقتصادی در جهان معروف است. به همین دلیل نیز خرید و فروش تویوتا کمری هم در کشورهای آسیایی و هم در بازار اروپا و آمریکا آمار قابل توجهی کسب کند. تا سال‌های قبل نقدهای زیادی به طراحی و کمبود امکانات این خودرو وارد می‌شد و بسیاری مدعی بودند که تویوتا برای پایین نگهداشتن قیمت خودروهای خود بسیاری از تکنولوژی‌ها را در خودروهای خود حذف کرده است. اما تویوتا با معرفی تویوتا کمری 2019 مهر بطلانی بر این ادعاهای غلط زد.

نسل جدید تویوتا کمری با طراحی بسیار مدرن و چشم نواز هم در ظاهر و هم در داخل کابین وارد بازار شد. این خودرو علاوه بر زیبایی خیره کننده با تکنولوژی‌های روز دنیا نیز همراه است. پیشرفته‌ترین سیستم‌های ایمنی، به روز ترین سیستم‌های کمک راننده و انواع سنسورها برای تأمین اطلاعات این سیستم‌ها در تویوتا کمری 2019 قرار داده شده است. شگفت انگیزتر این که تویوتا با اضافه کردن دنیایی از زیبایی و تکنولوژی به نسل جدید تویوتا کمری 2019 تنها 3000 دلار قیمت این خودرو را افزایش داده است. البته مدل پایه این خودرو که اکثر امکانات را شامل می‌شود با اختلاف بسیار کمی نسبت به سال پیش و با 23000 دلار به فروش می‌رسد. در ادامه این مطلب این شاهکار جدید تویوتا را با هم بررسی می‌کنیم.

طراحی بدنه تویوتا کمری 2019

تویوتا با ایجاد تغییرات بزرگی در طراحی نسل جدید تویوتا کمری 2019 ظاهری کاملاً تهاجمی و اسپرت به این خودرو داده است. در نمای جلو این ظاهر خشن با چراغ‌های جلو و LED های جدید، جلوپنجره گسترده‌تر، خطوط حجیم روی کاپوت و جلوپنجره تکمیل می‌شود. علاوه بر این در طراحی جدید این خودرو چراغ‌های دیلایت اطراف سپر حذف شده و با چراغ‌های جلو ادغام شده‌اند. جلوپنجره بزرگ این خودرو هواکش بزرگ‌تری را برای تنفس موتور قدرتمند تویوتا کمری 2019 تأمین می‌کند.

در نمای پشتی 4 خروجی اگزوز کرومی با صدای خشن و اسپرت با ظاهر این خودرو به طور کامل هماهنگ می‌شوند. علاوه بر این بر روی صندوق عقب نیز به منظور افزایش ضریب آیرودینامیکی خودرو یک اسپویلر قرار گرفته است. نمای جانبی این خودرو نیز با رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی دو رنگ با ظاهری جذاب حتی در حرکت و چراغ‌های LED روی آینه‌ها بیش از پیش خودنمایی می‌کند. اگر تا به حال طراحی ظاهری برای شما ملاکی برای خرید خودرو نبوده است باید گفت با خرید تویوتا کمری توجهات بسیاری را در خیابان به خود جذب می‌کنید.

طراحی داخلی و امکانات تویوتا کمری 2019

تویوتا کمری 2019 در داخل کابین نیز سورپرایزهای زیادی برای طرفداران خود دارد. این خودرو در نسل جدید خود با سانروف و مونروف پانورامیک همراه شده است. این تنها یکی از ویژگی‌های جدید این شاهکار تویوتاست. طراحی جدید داشبورد و امکانات به روز آن در همان نگاه اول دل هر خریداری را می‌برد. تمام اجزاء کابین طوری طراحی شده‌اند که تمرکز راننده را در هنگام رانندگی ثابت نگه دارند. تعویض دنده مجهز به پدال شیفتر پشت فرمان، هدآپ دیسپلی 10 اینچی که تمام اطلاعات خودرو را بر روی شیشه جلو نمایان می‌کند، نمایشگر 10 اینچی برای نشان دادن اطلاعات سفر و وضعیت خودرو در پشت فرمان و کلیدهای کنترلی مختلف بر روی فرمان برای کنترل تمام اجزاء داخل کابین همگی نوید یک رانندگی با تمرکز و لذت بخش را به شما می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث شده فروش تویوتا کمری 2019 در 2 ماه اول خود در بازار فروش بیش از 50 هزار دستگاه را فقط در بازار آمریکا تجربه کند.

اما نوآوری‌های تویوتا به این جا ختم نمی‌شود. صندلی‌های تویوتا کمری 2019 با طراحی ارگونومیک‌تر و تریمهای مختلف اسپرت همراه هستند. صندلی‌های عقب مجهز به تنظیم گودی کمر و صندلی‌های جلو مجهز به تنظیم 8 حالته برقی و نیز گرمکن می‌باشند.

برای تأمین حداکثر ایمنی در نسخه جدید، تویوتا کمری به پکیج Toyota Safety Sence مجهز شده است. این پکیج که برای مدل‌های پایه نیز در دسترس است، شامل 10 ایربگ زانویی، جلویی، جانبی و پرده‌ای، سنسور تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار خروج از خط به همراه کمک فرمان، سیستم دید در شب AHM و کروز کنترل داینامیک می‌باشد. تویوتا کمری در تمام اطراف خود دارای سنسورها و دوربین‌هایی به منظور درک محیط اطراف و کمک به بهبود رانندگی است.

مشخصات فنی و عملکرد تویوتا کمری 2019

تویوتا کمری 2019 با انواع مختلفی از موتور با قدرت‌های متفاوت وارد بازار شده است. موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر این خودرو توانایی تولید 203 اسب بخار نیرو و 249 نیوتون متر گشتاور را دارد. موتور 3.5 لیتری V6 آن نیز نیرویی معادل 301 اسب بخار و گشتاوری معادل 362 نیوتون متر تولید می‌کند. علاوه بر این مدل‌های هیبریدی این خودرو نیز به موتورهای هیبریدی با مصرف سوخت بسیار پایین مجهز هستند. مصرف سوخت ترکیبی موتورهای عادی این خودرو به 5.7 لیتر می‌رسد. این مصرف سوخت در بین سدان‌های موتور بنزینی سراسر جهان کمترین عدد را به خود اختصاص داده است.

این خودرو 3 حالت رانندگی را در اختیار شما قرار می‌دهد که شامل normal, eco, sport می‌باشد. تمام این حالات با قابلیت تعویض مستقیم دنده توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک کاملاً تحت کنترل خودرو هستند و شما در هر حالتی از رانندگی می‌توانید از تویوتا کمری انتظار بهترین عملکرد را داشته باشید.

منبع :‌ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =