کد خبر: 224374
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
بنتلی کانتیننتال GT منصوری

تیونر ایرانی ‏الاصل منصوری به ‏تازگی از جدیدترین پروژه ‏های خود در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 پرده ‏برداری کرده، یکی از پروژه ‏های تحسین‏ برانگیز منصوری، ارتقای بنتلی کانتیننتال جی ‏تی است که مرزهای لوکس بودن این گرندتورر لوکس بریتانیایی را جابه‏ جا کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، جزئیات به ‏کار‏رفته در این خودرو در نوع خود بی ‏نظیر است و تعاریف لوکس بودن در تمام بخش ‏های آن به چشم می‏خورد. بدنه دو رنگ خودرو ترکیبی از فیبرکربن و عناصر high-gloss است و کیت بدنه آن از مواد سبک ‏وزن ساخته شده ‏اند.

کیت بدنه‏ اسپرت در‏نظر‏گرفته‏ شده خود به‏ تنهایی شامل اسپویلر جلو به‏ همراه دریچه ‏های ورودی هوا، رکاب جانبی، دیفیوزر و بال عقب می ‏شود.

همچنین از فیبرکربن در بخش‏هایی همچون پوشش آینه‏ ها، بال عقب، زه ‏های بدنه و کاپوت هم استفاده شده است که با رنگ سیاه جلوپنجره هماهنگی دارد. از دیگر ویژگی‏های ظاهری این خودرو می‏توان به رینگ‏های ۲۲اینچی سبک‏ وزن  از جنس آلومینیوم اشاره کرد. 

همچنین کالیپرهای بزرگ ترمز، هم‏رنگ با بدنه تولید شده ‏اند. در قسمت عقبی خودرو در کنار دیفیوزر حجیم، خروجی‏های بزرگ اگزوز‏ در هر دو سمت سپر هم خودنمایی می ‏کنند. در بخش‏های مختلف کابین از چرم turquoise استفاده شده و قطعات فیبرکربنی هم دیده می‏شود.

طبق معمول خودروهای تیون شده توسط منصوری، فرمان خودرو به‏ صورت اختصاصی ساخته شده و لوگوی منصوری در بخش‏های مختلف خودرو دیده می‏شوند. پیش از این منصوری مدل‏های دیگری از بنتلی مانند بنتایاگا و مولسان را برای ارتقا و تیونینگ انتخاب کرده بود که آن‏ها را به خودروهایی بسیار جذابی تبدیل کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =