کد خبر: 224375
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
i8 4 Elements

ب ‏ام‏ و i8 4 Elements به ‏زودی سفری طولانی را در سراسر دنیا آغاز خواهد کرد. سفری که بخشی از پروژه موسوم به «پاکسازی اقیانوس» است.

  ب ‏ام ‏و i8 را باید یکی از خاص ‏ترین خودروهای تولید انبوه در دنیا دانست و به نظر بسیاری از کارشناسان باید بسیار زودتر از انتظار به بازار معرفی شد. زیرا این خودرو از زبان طراحی منحصربه‏ فردی برخوردار است و از خودروهای حال‏ حاضر نیز بسیار جلوتر به ‏نظر می‏رسد.

در‏واقع می‏توان گفت i8 خودرویی فراتر از زمان است. حال باید به این نکته اشاره کرد نسخه رودستر این خودرو به ‏دلیل قابلیت‏های فراوانی که دارد، بسیار مورد‏توجه قرار گرفته است. از همین رو به‏ تازگی یک طراح اهل چک، با نقاشی روی بدنه یک دستگاه ب ‏ام و i8 رودستر، آن را به سفیر پروژه پاکسازی اقیانوس‏ها تبدیل کرده است.

کانک در عرصه جهانی بیشتر به ‏عنوان نقاش معروف است تا گرافیست. البته عمده شهرت او را باید مدیون سبک نئوکلاسیک دانست که اغلب با عناصر طبیعی مرموز آمیخته می‏شود.

ب‏ ا‏م‏ و i8 4 Elements‏، با بهره ‏گیری از مفاهیم چهار عنصر اصلی یعنی آتش، آب، هوا (باد) و زمین (خاک) اقدام به خلق خودرویی خاص کرده، کانک هر بخش خودرو را به یک عنصر اختصاص داده است.

ب ‏ام‏ و i8 4 Elements به ‏زودی سفری طولانی را در سراسر دنیا آغاز خواهد کرد. سفری که بخشی از پروژه موسوم به «پاکسازی اقیانوس» است.

هر بخش از این خودرو به یکی از عناصر چهارگانه اختصاص داده شده و کانک نیز برای هرکدام از آن‏ها دلایل خاص خود را ارائه کرده است. به‏ عنوان‏ مثال سمت چپ خودرو به عنصر آب، سمت ‏راست به عناصر زمین و هوا، محفظه موتور به عنصر آتش و کاپوت به پوشش گیاهی و عناصر اقلیمی اختصاص داده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

آخرین اخبار