کد خبر: 224457
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
امداد نوروزی کرمان‌موتور 

شرکت کرمان‌موتور، نماینده رسمی محصولات هیوندای‌، جک و لیفان در ایران به‌منظور ارائه خدمات و سرویس‌ به مشتریان در ایام نوروز، تمام‌ نیروهای امدادی و پایگاه‌های امدادرسانی خود را در سراسر کشور به‌صورت آماده‌باش درآورده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت کرمان‌موتور، نماینده رسمی محصولات هیوندای‌، جک و لیفان در ایران به‌منظور ارائه خدمات و سرویس‌ به مشتریان در ایام نوروز، تمام‌ نیروهای امدادی و پایگاه‌های امدادرسانی خود را در سراسر کشور به‌صورت آماده‌باش درآورده است تا دارندگان محصولات این شرکت با خیالی آسوده در ایام نوروز به سفر بروند.
گفتنی است طرح امداد نوروزی کرمان‌موتور از 27‌اسفندماه تا 17‌فروردین‌98، در بیش از 100‌پایگاه امدادی در سراسر کشور (راه‌های ارتباطی و جاده‌های مواصلاتی کشور) به‌صورت 24‌ساعته اجرا می‌شود. مرکز امداد کرمان‌موتور با بیش از 4‌هزار تماس تلفنی در ماه، به مشاوره و راهنمایی مشتریان این شرکت مشغول است که 35‌درصد از تماس‌های دریافتی در محل امدادخواه انجام می‌شود. همچنین 30درصد از این تماس‌ها نیز با مشاوره و راهنمایی تلفنی کارشناسان این شرکت مرتفع می‌شوند.
از آن‌جا که این شرکت با عرضه سه برند گوناگون سهم عمده‌ای از بازار خودرو کشور را به خود اختصاص داده است، روزبه‌روز به تعداد خودروهای امدادی خود می‌افزاید تا مشتریان این شرکت هیچ‌گونه نگرانی بابت ارائه خدمات امدادی و سرویس‌های دوره‌ای در محل نداشته‌ باشند. از همین رو به‌تازگی به‌منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان محصولات هیوندای در استان تهران، خودروهای هیوندای توسان و هیوندای i20 نیز به ناوگان امداد کرمان‌موتور اضافه شده‌اند. همچنین خودروهای جک S5 و لیفان X60 از دیگر خودروهای امدادرسان‌ ناوگان امداد کرمان‌موتور هستند که به منظور ارائه خدمات و سرویس در محل مشتریان برندهای جک و لیفان آماده سرویس‌دهی در ایام سال به‌ویژه ایام نوروز خواهند بود. از دیگر اقدامات و مشاوره‌های فنی شرکت کرمان‌موتور در حوزه امداد خودرو باید به مواردی از قبیل ارائه مشاوره‌های فنی درخصوص آپشن محصولات شرکت کرمان‌موتور، عملکرد نمایشگرهای خودرو، جزئیات سرویس‌های ادواری خودرو و پاسخگویی به سوالات متداول اشاره کرد.  مشتریان برای اطلاع بیشتر از لیست کشیک‌های نمایندگی‌ها و پایگاه‌های امدادی می‌توانند به آدرس اینترنتی www.bamkhodro.com مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =