کد خبر: 224501
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴
بی ام و

موتور خودرو سری ۵ بی ام و ۶ سیلندر خطی ۲.۵ لیتری و از نوع تنفس طبیعی بوده ۶۸۹ اسب بخار نیرو در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور در ۳۵۰۰ دور بر دقیقه دارد.

در گرافیک چراغ‌های این دو خودرو تغییرات بسیاری به وجود آمده است و در نسل هفتم جلو پنجره‌های لوبیایی شکل به چراغ‌ها متصل شده‌اند. شبکه جلو پنجره به منظور ایجاد آیرودینامیک بهتر قابلیت باز و بسته شدن دارد و این تغییر خودرو را کمی عریض‌تر نشان می‌دهد. در نمای جانبی خط سرتاسری به دو بخش تقسیم شده است؛ خط بالایی طراحی هاف مایستر کینگ و از نمادهای سنتی در محصولات شرکت بی ام و است. در نمای عقب خودرو، چراغ‌های عقب عریض‌تر و باریک‌تر هستند و تا کناره‌های خودرو کشیده شده‌اند.

 در فضای داخلی، داشبورد بر محوریت راننده طراحی شده است؛ طراحی، مهندسی بی نظیر و مواد با کیفیت از جمله خصوصیات نسل هفتم به شمار می‌رود. نمایشگر مرکزی در بی ام و سری ۵ جدید مجهز به آخرین تکنولوژی I-Drive میباشد؛ این سیستم ارتباطات بسیاری را مهیا می‌کند که بر حسب نیاز خود می‌توانید آن‌ها را تنظیم کنید مدیریت زمان صوتی؛ برای مدیریت آن‌ها از لمس، فرمان صوتی، فرمان اشاره‌ای و کنترل I-Drive هم می‌توانید استفاده کنید. صندلی عقب بی ام و سری ۵ جدید یعنی نسل هفتم فضای زیادی را برای راحتی و استراحت سرنشینان مهیا کرده است که علت آن طویل‌تر شدن ۳۰ میلیمتری و همچنین افزایش فاصله محوری ۵ میلیمتری سری هفتم نسبت به سری ششم است. نمای داخلی نسل هفتم بی ام و سری ۵ مجهز به نور کم رنگ محیطی و آپشن‌های دیگر از جمله: گرمکن صندلی‌های جلو و عقب سیستم کنترل پایداری، تنظیم برقی صندلی‌ها، کروز کنترل، تهویه مطبوع خودکار دوگانه، سانروف برقی، تودوزی چرمی صندلی‌ها، سیستم فرمان فعال، چراغ‌های زنون، ۶ عدد ایربگ، سیستم هشدار بین خطوط، دنده پشت فرمان، تهویه خودکار مجزا برای چهار سرنشین، پرده شیشه‌های عقبی، مانیتور عقب، سیستم دید در شب، سیستم پارک خودرو، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین دید عقب، سیستم هشدار عابر پیاده، سیستم ترمز اضطراری و سنسور پارک جلو و عقب است. از نظر ایمنی این خودرو موفق به دریافت چهار ستاره ایمنی از موسسه EuroNCap شده است.

موتور خودرو سری ۵ بی ام و ۶ سیلندر خطی ۲.۵ لیتری و از نوع تنفس طبیعی بوده ۶۸۹ اسب بخار نیرو در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور در ۳۵۰۰ دور بر دقیقه دارد. اعداد به دست آمده در تست شتاب برای ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر ۷.۹ ثانیه است و مصرف سوخت این خودرو ۷.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. سوپاپ هوا و دود این خودرو دارای سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ‌ها به نام ونوس هستند که کارایی موتورها را در دورهای بالا افزایش می‌دهد. گیربکس ۶ دنده که ساخت کمپانی مشهور فردریش هافن است عملکردی عالی دارد و سیستم تعلیق این خودرو دارای عملکردی رضایت بخش است. رینگ خودرو بسیار عالی، عملکرد فرمان هم خیلی دقیق و سیستم ترمز خوب است. همه این تغییرات تغییرات کوچکی هستند که در نسل هفتم و سری آخر بی ام و سری ۵ اعمال شده است؛ بی ام و سری ۵ جدید برای سفرهای طولانی طراحی شده است.

 با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش سری ۵ بی ام و به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =