حضور مدیران ارشد ایساکو و امداد خودرو ایران در مناطق سیل زده شیراز

بنا بر تمهیدات صورت گرفته، تلاش شده در محل استقرار اکیپ‌های امدادی به میزان کافی قطعات یدکی جهت پوشش خودروهای آسیب دیده تامین و نگهداری شود

به گزارش «اخبار خودرو»، در پی وقوع حادثه سیل در مناطق مختلف کشور از جمله استان‌های گلستان، مازندران، فارس، خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد و لرستان، طرح خدمات امداد نوروزی سال ۱۳۹۸ در شرایط خاص و اضطراری قرار گرفت و با دستور مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو در خصوص ارایه خدمات ویژه به هموطنان سیل ‌زده، علاوه‌بر۹۰ اکیپ مستقر برای ارائه خدمات امداد نوروزی ایران‌خودرو، ۱۰ اکیپ اختصاصی تجهیز شده امدادی نیز برای کمک و ارائه خدمات به هموطنان آسیب دیده از سیل به شیراز، ۳ اکیپ به منطقه پل دختر، ۷ اکیپ به خرم آباد و ۹ اکیپ به اهواز اعزام شدند.

همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، اکیپ‌های امدادی متعددی با کامل‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات کمک‌رسان به مناطق سیل‌زده شمال کشور اعزام شده‌اند، اما متاسفانه باتوجه به وقایع روی داده در روز گذشته و وقوع سیل در شهر شیراز، ایساکو و امداد خودرو ایران علاوه‌بر امدادرسانی به استان‌های شمالی کشور، تدابیر ویژه‌ای جهت خدمات و امدادرسانی به هموطنان عزیزمان در شهر شیراز اندیشیده‌اند.

برهمین اساس طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ابتدا قرار بود مدیران شرکت‌های ایساکو و امداد خودرو در ایام نوروز به منظور بازرسی و نظارت بر نحوه عملکرد امدادگران و بررسی نوع خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی، به استان‌های مختلف کشور سفر کنند. اما سیل اخیر در چند استان کشور این ضرورت را ایجاد کرد که ابتدا نیروهای امدادی متعدد و فوق‌العاده را چند روزی در استان گلستان مستقر کنند. اما متاسفانه روز گذشته با وقوع سیل ناگهانی در شیراز که منجر به خسارات مالی فراوان شد، مدیران این شرکت‌ها تصمیم گرفتند که با حضور در محل حادثه، مدیریت دقیق‌تری از وضعیت حاکم داشته باشند. از همین رو در حال حاضر مدیران ایساکو و امدادخودرو ایران در شیراز به سر می‌برند.

پس از ارزیابی وضعیت، نیروهای مستقر امداد خودرو در استان توریستی فارس بلافاصله به محل حادثه شتافتند و اقدام به انتقال خودروها به تعمیرگاه یا برطرف کردن مشکلات پیش آمده آن‌ها در محل حادثه کردند. همان‌طور که در تصاویر شاهد هستیم، شدت آسیب به خودروها بسیار بالا بوده که با بررسی‌های اولیه صورت گرفته، میزان بیش از 60 درصدی آسیب تخمین زده شده است که این امر نیاز به فعالیت مداوم و شبانه‌روزی گروه‌های امدادی و اکیپ‌های تعمیراتی دارد که بنا بر تعهد و وظیفه‌شناسی ایساکو و امداد خودرو ایران، به‌صورت مستمر از دیروز مشغول به آن هستند.

لازم به ذکر است که تمامی نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های مجاز ایران‌خودرو از جمله نمایندگی تسلیم در شهر شیراز در حال حاضر به‌صورت آماده‌باش هستند که همین امر موجب شده به‌صورت شبانه‌روزی به کار خود ادامه دهند.

بنا بر تمهیدات صورت گرفته، تلاش شده در محل استقرار اکیپ‌های امدادی به میزان کافی قطعات یدکی جهت پوشش خودروهای آسیب دیده تامین و نگهداری شود. لازم به ذکر است که استقرار اکیپ‌های امدادی شرکت امدادخودروایران ضمن کمک‌رسانی به ساکنان منطقه و مسافرینی که در منطقه سیل‌زده گرفتار شده‌اند، امکان تسهیل و تسریع تحرکات دیگر اکیپ‌های امدادی که از سوی ارگان‌های مربوطه به منطقه اعزام شده‌اند را فراهم می‌سازد. این در حالی‌ است که در استان گلستان نیز که خوشبختانه آب در حال فرو نشستن است، بر همین اساس بر حجم خودروهایی که زیر گل و لای مانده بودند و آسیب دیده‌اند افزوده می‌شود. در آن استان نیز نیروهای امدادی ایساکو و امداد خودرو ایران سخت تلاش می‌کنند تا لبخند آرامش روی صورت اهالی آن بخش از سرزمین‌مان بازگردد.

به امید ایرانی آباد، مستقل و دور از هر گزند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =