کد خبر: 224540
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
نیسان‌ لیف

مدل استاندارد لیف قدرت 147اسب‌بخاری و گشتاور 319نیوتون‌متری دارد، در حالی‌ که نسخه‌ e+ آن دارای پیشرانه الکتریکی ارتقایافته با خروجی 214 اسب‌بخاری و گشتاور 340 نیوتون‌متری است.

به گزارش «اخبار خودرو»، دومین نسل نیسان‌لیف یکی از موفق‌ترین خودروهای الکتریکی دنیاست که آمار فروش قابل توجهی را از خود به‌جا گذاشته، به‌رغم تعداد زیاد این خودروها در بازار، تعجبی ندارد که تیونرها علاقه‌ ویژه‌ای به ارتقای آن داشته باشـــند.

برای مثال این مدل تیون‌شده توسط کول‌ریسینگ را در نظر بگیرید. با اضافه کردن گلگیرهای پهن‌تر، سپرهای جدید، رکاب‌های جانبی متفاوت، اسپویلر روی سقف و دیفیوزر، این تیونر ژاپنی به‌صورت قابل‌توجهی ظاهر نیسان‌لیف الکتریکی را ارتقا داده است. به منظور جذاب‌تر شدن این خودرو، کول‌ریسینگ رینگ‌های نه‌چندان عادی با طرح نقره‌ای را انتخاب کرده است. سیستم تعلیق بادی نیز تکمیل‌کننده‌ این پکیج بوده و باعث کف‌خواب شدن این خودرو الکتریکی ژاپنی می‌شود. از آنجاکه هیچ اشاره‌ای به قوای محرکه‌ الکتریکی لیف در این تیونینگ نشده است، بنابراین حدس می‌زنیم تغییری در این بخش اعمال نشده باشد. 
مدل استاندارد لیف قدرت 147اسب‌بخاری و گشتاور 319نیوتون‌متری دارد، در حالی‌ که نسخه‌ e+ آن دارای پیشرانه الکتریکی ارتقایافته با خروجی 214 اسب‌بخاری و گشتاور 340 نیوتون‌متری است. نباید از لیف انتظار رکوردشکنی داشت اما با این حال این خودرو کوچک شتاب‌گیری قابل‌توجهی را از خود به نمایش می‌گذارد. 
مدل استاندارد این خودرو قابلیت طی کردن مسافتی حدود 241 کیلومتری دارد. در حالی‌ که مدل ارتقایافته‌ e+ محدوده حرکتی 364کیلومتری را در اختیار راننده قرار خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =