کد خبر: 224562
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
گروه بازرگانی ورسی

گروه بازرگانی ورسی (تولید، تامین و توزیع قطعات یدکی) به منظور کمک به سیل‌زدگان عزیز در نظر دارد برای افرادی که بدلیل اسیب‌های ناشی از سیل خودروی‌شان نیاز به قطعات یدکی دارد تسهیلاتی در نظر بگیرد و اقلام موجودی‌دار خود را با حداقل قیمت در اختیار اینگونه افراد قرار دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»، ‎این روزها کشور با مصیبت سیل روبه‌رو شده و بسیاری از هم میهنانمان که در سفرهای نوروزی بوده و یا ساکن مناطق سیل زده هستند با مشکلات عدیدای مواجه شده‌اند.   

گروه بازرگانی ورسی (تولید، تامین و توزیع قطعات یدکی) بنا به وظیفه‌ای که برای خود قائل می‌داند و در راستای کمک به هم‌نوعان خود و به منظور کمک به سیل‌زدگان عزیز در نظر دارد برای افرادی که بدلیل اسیب‌های ناشی از سیل خودروی‌شان نیاز به قطعات یدکی دارد تسهیلاتی در نظر بگیرد و اقلام موجودی‌دار خود را با حداقل قیمت در اختیار اینگونه افراد قرار دهد. 

بدین منظور شماره واتساپ  ۰۹۰۱۲۹۶۰۰۷۱ برای دریافت هرگونه اطلاعات تکمیلی و دریافت لیست قطعات مورد نیاز شهروندان سیل‌زده آماده پاسخگویی می‌باشد. 

لازم به توضیح است، مجموعه ورسی به منظور تامین قطعات خودروهای پژو و رنو از طریق تولید یا بازرگانی قطعه فعالیت خود را طی سال‌های اخیر آغاز نموده و محصولات مورد تایید خود را در بسته‌بندی‌های ورسی عرضه ‌کرده و در فروشگاه‌های قطعات سراسر کشور قابل دسترس نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =