تایرهای OTR

مدیرعامل «گروه صنعتی بارز» با اشاره به برنامه‌های سال جدید بارز در افزایش تولید و توسعه سبد محصول گفت: در سال پیش رو تولید تایرهای OTR با تکنولوژی بالا را با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهیم داد.

این اقدام یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های صنعتی در سال رونق تولید است. با اجرای این طرح «گروه صنعتی بارز» جزو شرکت‌های تولیدکننده تایرهای معدنی‌ خاکی‌رو با تکنولوژی بالا خواهد شد. این طرح که با دستان توانای کارشناسان و مدیران «گروه صنعتی بارز» و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود، نویدبخش جهش بزرگ «گروه صنعتی بارز» در بین تایرسازان مطرح جهان خواهد بود. 

به گزارش «اخبار خودرو»، پرویز اخوان در ادامه افزود: شعار امسال را باید به فال نیک گرفت و یقینا با رونق تولید در «گروه صنعتی بارز» تداوم و پایداری تولید در این صنعت را شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید بر تثبیت تولید محصول در سال جاری اظهار کرد: «گروه صنعتی بارز» به‌ سوی تولید محصولات با تکنولوژی خاص پیش می‌رود که درهمین‌راستا مشارکت این گروه صنعتی در تاسیس شرکت تولید تایرهای OTR با تکنولوژی بالا که درحال‌حاضر در انحصار چند شرکت معروف ازجمله میشلن و بریجستون است، در دستور کار قرار دارد.

 ظرفیت این شرکت جدید که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد، 50 هزار تن است و با راه‌اندازی این خط تولید «گروه صنعتی بارز» در زمره تایرسازان مطرح جهانی در زمینه تولید این نوع تایرها قرار خواهد گرفت‌.

مدیرعامل گروه صـنعتی بارز در ادامه به طرح تـــوسعه 50 هزارتنی بارز کــــرمان اشاره و اظهار امیدواری کرد عملیات کلنگ‌زنی این طرح در اواسط تابستان انجام می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =