کد خبر: 224639
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

میتسوبیشی eK واگن ظاهر مرسوم‌تری دارد اما eK X ظاهری برجسته‌تر دارد و در آن طراحی سپر دینامیک جلویی، چراغ‌های LED، طرح دورنگ و همچنین عناصر برگرفته از کراس‌اوورها همچون پوشش‌های پلاستیکی اطراف بدنه، رکاب‌های جانبی و سپرها دیده می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،نسل جدید خودروهای eK میتسوبیشی که با همکاری نیسان توسعه یافته است، راهی بازار ژاپن می‌شود. همچون گذشته خانواده eK از دومدل تشکیل شده است: eK واگن که نسبت به قبل تغییری نکرده و مدل eK X که جای مدل قبلی eK کاستوم را گرفته است. همان‌گونه که در تصاویر هم مشاهده می‌کنید تفاوت‌های بصری زیادی بین این دو خودرو وجود دارد. 
اگرچه میتسوبیشی eK واگن ظاهر مرسوم‌تری دارد اما eK X ظاهری برجسته‌تر دارد و در آن طراحی سپر دینامیک جلویی، چراغ‌های LED، طرح دورنگ و همچنین عناصر برگرفته از کراس‌اوورها همچون پوشش‌های پلاستیکی اطراف بدنه، رکاب‌های جانبی و سپرها دیده می‌شود. اما کابین دوخودرو اساسا مشابه همدیگر است، هرچند eK X آپشن‌های شخصی‌سازی بیشتری دارد که شامل طراحی‌های دو رنگ و متریال بیشتر خواهد بود. میتسوبیشی eK بر پایه پلت‌فرم جدیدی بنا شده و از پیشرانه 3سیلندر 0.66 لیتر توربو هماهنگ با قوانین خودروهای Kei در ژاپن استفاده می‌کند. این پیشرانه قدرت 52اسب‌بخار و گشتاور 60نیوتون‌متر دارد و با یک گیربکس CVT جدید همکاری می‌کند. این خودرو به‌صورت استاندارد نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند اما می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =