کد خبر: 224693
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
چری در نمایشگاه خودروی شانگهای

چری در نمایشگاه بین‌المللی خودروی چین دومین خودروی جدید و مفهومی خود که بابرند" اکسید" شناخته می شود را در معرض نمایش گذاشت.

به گزارش «اخبار خودرو»، نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای امسال با رونق و شکوه بسیار برگزار شدو بزرگترین بازار مصرف خودرو جهان میزبان تمام غولهای بزرگ جهانی همراه با آخرین تحولات خود در کنار صنعت خودروسازی چین بود. انواع و اقسام خودروهای روز ، برقی و مفهومی با ایده های مختلف گرد آمده بودند تا نشان دهند که یک بازار آزاد و رقابتی تا چه حد میتواند سرعت رشد را تسریع بخشد .این همه پیشرفت برای چینی ها غیر قابل باور بود اما این مهم رخ داد و کاملا احساس میشد که فاصله چینی ها با بزرگان به حد اقل رسیده و برخی برندها انصافا فاصله ایی را نداشتند.

شروع برنامه ما در غرفه شرکت چری (بزرگ ترین صادر کننده خودرو در کشور چین و قدیمی ترین چینی موجود در بازار ایران) رخ داد ، خودروهای تیگو ٤ یا همان ایکس٥٥ در کنار سایر محصولات آشنا چری در این غرفه خود نمایی میکردند و همچنین آریزو٥ برقی و ایکس ٥٥ برقی حرکت فعال چری را نشان میداد. در غرفه مجاور برند لوکس چری با اسم اکسید خود نمایی میکرد تا تعریف لوکس و قدرت چینی ها را نمایش دهد .

در ابتدا مدیران چری و آقای کوین رایس سر طراح با سابقه انگلیسی چری که با برندهای بی ام و و مزدا همکاری داشته در مورد فلسفه و طراحی اکسید صحبت کرد که این برند مفهوم جسارت و طراحی هوشیار است و سبکی خاص .

در کنار معرفی شاسی بلند اکسید تی ایکس که یک شاسی بلند خوش قامت و بسیار خوش کیفیت بود یک مدل مفهومی اکسید نیز خودنمایی میکرد تا آینده روشن این برند و برنامه ریزی های اساسی رانشان دهد و از سوی دیگر غرفه چری تیگو٨ جدید را با تغییراتی که انجام شده رونمایی کرد، داخل تیگو٨ بسیار مدرن و به روز و خوش کیفیت است و حس یک خودروی اروپایی میدهد .

چری امسال با دست پر پیشرفت و توانایی های خود را نشان داده بود تا در بازار پر رقابت و متنوع چین که نمایشگاه شانگهای به خوبی آنرا نشان میداد با قدرت ظاهر گردد.

به زودی اطلاعات کامل این خودروها در مقاله ایی جدا انتشار خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =