کد خبر: 224704
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰
ب‌ام‌و i8

ب‌ام‌و i8 یکی از خاص‌ترین خودروهای تولید انبوه است و به‌دلیل طراحی خاص و آینده‌نگرانه‌اش توانست به سرعت جایگاه خاص خود را به‌دست آورد.

به گزارش «اخبار خودرو»، نسخه رودستر این خودرو که حدودا یک‌سال از معرفی آن می‌گذرد، ادامه‌دهنده راه نسخه کوپه بوده که با استقبال خوبی همراه شده است. به‌همین‌دلیل این خودرو موردتوجه کمپانی‌های تیونینگ خودرو قرار گرفته و  دستخوش تغییرات ظاهری زیادی شده است.

در همین راستا به‌تازگی یک شرکت تیونینگ به نام EVE.RYN سراغ نسخه رودستر این سوپراسپرت هیبرید رفته و با اعمال تغییرات گسترده در ظاهر، آن را با نام E.N. آرمی ادیشن معرفی کرده است.

در نمای جلو کمپانی تیونینگ EVE.RYN سپر جلوی سفارشی برای خودرو اسپرت و هیبرید ب‌ام‌و تدارک دیده است. در این بخش می‌توانیم ورودی‌های هوای فیبرکربنی را نیز ببینیم.

نگاهی سریع به بخش‌های جانبی نشان‌دهنده‌ قوس‌های چرخ ویژه و رینگ‌های طلایی است. کاپوت اصلاح‌شده با عناصر مشکی‌مات نیز تکمیل‌کننده‌ این تغییرات هستند. علاوه‌بر آن در نمای جانبی این i8 تغییر‌یافته، علاوه‌بر قوس‌های چرخ و رینگ‌های طلایی می‌توانیم رکاب‌های متمایزی را نیز ببینیم. 

تیونر یادشده کار خود را با دستکاری نمای عقب و استفاده از دیفیوزر فیبرکربن سفارشی و اسپویلری بزرگ به پایان رسانده ‌است. البته این تیونر تنها به اعمال تغییرات ظاهری پرداخته و هیچ‌گونه تغییری در قوای محرکه ایجاد نکرده است. 

رنگ سبز مات این خودرو از ویژگی‌های بصری آن بوده و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =