کد خبر: 224797
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸

حتی رینگ‌های 23اینچی مشکی و نقره‌ای کان لمانز نیز با کلیت این خودرو همخوانی جذابی دارند. البته کان‌دیزاین داخل کابین را فراموش نکرده است و در این بخش می‌توانیم صندلی‌ها، استراحتگاه‌های دست و پانل‌های درپوشیده با چرم مشکی هرینگبون را ببینیم.

به گزارش «اخبار خودرو»،برخی محصولات تیون‌شده توسط شرکت کان‌دیزاین عجیب هستند و روش افراطی تیونر در ارتقای این دسته از خودروها کاملا مشهود است. اما اصلاحات صورت‌گرفته در این نسخه خاص از بنتلی بنتایگا کاملا با ذات خودرو هماهنگ است. جدا از ظاهر خشن و مخوف، این خودرو 8 سیلندر دارای آپرون جلوی فیبرکربنی، چراغ‌های جلو و عقب، جلوپنجره، رکاب‌های جانبی، ریل‌های سقف و سپر عقب مشکی است. 

عنوان


حتی رینگ‌های 23اینچی مشکی و نقره‌ای کان لمانز نیز با کلیت این خودرو همخوانی جذابی دارند. البته کان‌دیزاین داخل کابین را فراموش نکرده است و در این بخش می‌توانیم صندلی‌ها، استراحتگاه‌های دست و پانل‌های درپوشیده با چرم مشکی هرینگبون را ببینیم. این بخش نیز ظاهر جذابی داشته و وقار و حالت اشرافی بنتایگا را به خوبی حفظ کرده است. این نمونه‌ هم‌اکنون آماده‌ فروش بوده و تیونر بریتانیایی یاد‌شده قیمت 155 هزار و 999 پوندی را برای آن در نظر گرفته است. 
به گفته کان‌دیزاین این خودرو تنها 80 کیلومتر کار کرده است و به‌نوعی می‌توان گفت با یک بنتلی بنتایگا صـــــفر کیومتر تیون‌شده مواجه خواهیـــــــم بود. 
بهای این نسخه در مقایسه با بنتایگا 8 سیلندر استاندارد 20هزار پوند گران‌تر است. اما اکثر مشتریان چنین خودرویی حداقل همین مبلغ را صرف سفارش آپشن‌های متنوع خواهند کرد. این در حالی است که خودرو موردنظر از هر لحاظ خاص بوده و می‌تواند نظر بسیاری از مشتریان سخت‌پسند را نیز به خود جلب کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =