کد خبر: 224828
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
همکاری دایملر با ب‌ام‌و

اولا کالنیوس سوئدی که قرار است به‌زودی مدیریت دایملر را از دکتر دیتر زتشچه تحویل بگیرد، تصمیم گرفته با ب‌ام‌و در برخی از پروژه‌های برپایه فناوری همکاری کند.او این همکاری را شرایط برد-برد واضحی برای هردوطرف می‌داند.

به گزارش «اخبار خودرو»، دکتر زتشچه، مدیرعامل فعلی گروه دایملر در مصاحبه اخیر خود با موتورترند در پاسخ به دلایل همکاری ایجادشده برای توسعه فناوری خودران و سرویس‌های حمل‌ونقل نوین گفت: «درمورد خدمات حمل‌ونقل، ما می‌توانیم حرکت بزرگ‌تری با حجم بیشتر و رشد سریع‌تری داشته باشیم. ما در ب‌ام‌و حرکت‌های مشابهی قوی دیدیم که باوجود برخی تضادها می‌توانست به هم‌افزایی ما کمک کند، در مورد فناوری خودران نیز شاهد همکاری دو رهبر تکنولوژی در این حوزه هستیم که می‌تواند فرصت خوبی برای اشتراک منابع فناوری بین ما به‌وجود بیاورد. بنابراین می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم و خیلی سریع‌تر به اهداف خود برسیم.

همچنین سرمایه‌گذاری ما روی نسل دوم سیستم‌های کمکی رانندگی به‌طور مشترک خواهد بود. حالا سرمایه بیشتری داریم که می‌تواند نتیجه بهتر و سودآورتری را به ارمغان بیاورد. بنابراین از این شرایط می‌توان به‌عنوان برد-برد یادکرد.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =