کد خبر: 224829
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
لیموزین ضدگلوله کیم‌جونگ اون

گروه دایملر اعلام کرده که هیچ ایده‌ای درباره روند انتقال لیموزین ضدگلوله مرسدس‌بنز به کیم‌جونگ اون، رهبر کره‌شمالی ندارند، چراکه آن‌ها با کره‌شمالی هیچ رابطه تجاری نداشته‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»، درجریان دیدار رسمی او با مقامات بلندپایه ازجمله ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و دونالدترامپ، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده، او سوار بر مرسدس‌بنز اس کلاس لیموزینی بود که برای انتقال او بین مناطق مختلف مورداستفاده قرار گرفته بود. این درحالی است که فروش محصولات لوکسی همچون یک خودرو کشیده لیموزین طبق تحریم‌های سازمان ملل به کره‌شمالی ممنوع است.

این تحریم‌ها برای افزایش فشار به این کشور به‌منظور خروج از برنامه هسته‌ای آن‌ها طراحی‌شده است. اما به‌هرروی کیم‌جونگ اون، صاحب دو دستگاه مرسدس لیموزین بود که در روسیه هردوی آن‌ها را با خود برده بود.

یکی از آن‌ها می‌باخ S600 پولمان گارد و دیگری می‌باخ ۶۲ بود. این درحالی است که درجریان بازدید از ترامپ در جزیه هانوی و سنگاپور در سال گذشته، او از S600 پولمان استفاده کرده بود.

سیلک موسکرت، سخنگوی گروه دایملر گفت: «ما هیچ نظری درباره نحوه انتقال این خودروها به کره‌شمالی نداریم. برای گروه ما صادرات صحیح محصولات با انطباق قوانین بین‌المللی، یکی از اصول اساسی فعالیت‌های پاسخگو است.»

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    0 0
    این دیگه سوار بر تحریم شده با تحریم یک دوری هم زده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =