کد خبر: 224845
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
رولزرویس فانتوم

کیت بدنه درنظرگرفته ‌شده برای این نمونه به جذابیت‌های ظاهری آن افزوده است. در قسمت جلویی خودرو سپر جدید دیده می‌شود که باله‌های یکپارچه را در قسمت زیرین خود جای داده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،والد یکی از تیونرهای مطرح ژاپنی است که در زمینه ارتقای محصولات فوق لوکس رولرزرویس تبحر خاصی دارد. اکنون والد سراغ یک نمونه دیگر از رولزرویس‌فانتوم رفته و بسته ظاهری جدیدی را برای آن درنظر گرفته است.

کیت بدنه درنظرگرفته ‌شده برای این نمونه به جذابیت‌های ظاهری آن افزوده است. در قسمت جلویی خودرو سپر جدید دیده می‌‌شود که باله‌های یکپارچه را در قسمت زیرین خود جای داده است. علاوه‌بر‌این، ورودی‌های هوای درنظرگرفته‌شده هم بزرگ‌تر از نمونه استاندارد رولزرویس هستند. در قسمت‌های کناری باله‌ جلو از کروم استفاده شده و تا رکاب‌های کناری و سپر عقب ادامه پیدا می‌کند. در قسمت عقب خودرو هم سپر جدیدی دیده می‌شود که دیفیوزر و خروجی اگزوز‌های بزرگ را در خود جای داده است اما بزرگ‌ترین تغییر، استفاده از قاب مشبک در قسمت زیرین سپر است که چهره متفاوتی به فانتوم می‌بخشد. شرکت والد با استفاده از رینگ‌های چندپره مخصوص با سایز ۲۴ اینچ کرومی، ظاهر اسپرت‌تری را به بدنه این خودرو داده است. با استفاده از کیت بدنه جدید والد، ارتفاع رولزرویس فانتوم کاهش یافته، بدون آنکه هیچ‌گونه تغییری در سیستم تعلیق بادی انجام گرفته باشد. رنگ مات تیره رولزرویس فانتوم هم به‌صورت اختصاصی توسط تیونر والد ساخته شده است. شیشه‌های تیره، چراغ‌های دودی و جلوپنجره تیره‌رنگ از دیگر تغییرات انجام‌گرفته در بدنه هستند که اکنون توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. هیچ تغییراتی در قسمت پیشرانه یا قوای محرکه خودرو انجام نگرفته است. بنابراین بسته جدید تیونر والد را می‌توان تنها یک بسته ظاهری نامید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =