مسابقه رسمی کشوری

روز جمعه هفته گذشته به‌عنوان دومین مسابقه رسمی کشوری، مجموعه ورزشی آزادی میزبان برگزاری این مسابقه خاص، هیجان‌انگیز و صدالبته دیدنی بود.

  به گزارش «اخبار خودرو»،چند سالی خبری از مسابقه اسلالوم امدادی که به‌صورت تیمی برگزار می‌شود، نبود اما ظاهرا برگزاری این مسابقات نیز به اولویت‌های کاری فدراسیون بازگشته است. روز جمعه هفته گذشته به‌عنوان دومین مسابقه رسمی کشوری، مجموعه ورزشی آزادی میزبان برگزاری این مسابقه خاص، هیجان‌انگیز و صدالبته دیدنی بود. در این مسابقه ۷ تیم از استان‌ها یا مراکز مختلف ازجمله تهران، مرکزی، سیستان‌و‌بلوچستان، کرمان، البرز، توابع تهران (به‌عنوان تیم جداگانه) و یک تیم از منطقه آزاد تجاری ایرانیان (آیلند) حضور داشتند. مسابقه از ساعت ۱۰صبح با معرفی عوامل برگزاری و شرکت‌کنندها به‌صورت تیمی و انفرادی شروع شد. هر تیم از دو نفر راننده خانم و سه تا چهار راننده آقا تشکیل شده بود که به صورت یکی درمیان تایم‌گیری را از دو سمت پیست آزادی انجام می‌دادند. 
درنهایت نیز دو تیم تهرانی دبل کردند و موفق به کسب جایگاه اول و دوم این مسابقه شدند. تیم تهران که موفق به کسب جایگاه نخست شده بود، با ثبت کمترین زمان تیمی از دو راننده خانم به نام‌های طیبه زجاجی، سالاری و رانندگان آقا به نام‌های علیرضا سلمانی، امیرحسین یوسفی و مجتبی جلوپز تشکیل شده بود. تیم توابع تهران که جایگاه دوم را به خود اختصاص داده بود از آقایان علی مقیمی، کامران واقف و محمد لاریجانی تشکیل شده بود و بین این رانندگان خانم‌ها فائزه محبی و زینب اکبری به کاهش زمان ثبت‌شده کمک کردند. اما در مورد تیمی که روی جایگاه سوم قرار گرفت یعنی تیم البرز باید گفت برخلاف دو تیم دیگر از چهار راننده مرد تشکیل شده بود که البته در‌نهایت داود محمدی جای خود را به علی عبدی داد. بانوان این تیم خانم‌‌ها بهاره اسدی و فرزانه اسدی بودند و رانندگان آقا به ترتیب ورود به پیست، حامد حسن‌پور، علی موحدی و علی عبدی بودند.

 گزارش مسابقه اسلالوم قهرمانی استان گیلان
به‌طور هم‌زمان در پیست سردار‌جنگل شهر رشت نیز شاهد برگزاری مسابقه اسلالوم انفرادی بودیم که در ۳‌کلاس بانوان، آقایان تا ۱۵۰۰سی‌سی و آقایان تا ۲۰۰۰سی‌سی برگزار شد. البته شرکت در این مسابقه برای عموم افراد آزاد بود. همچنین در کنار این مسابقه همایش بزرگی با حضور خودروهای تیونینگ، آفرود، دریفت و ماشین‌های کنترلی در محل پارکینگ پیست سردارجنگل رشت برگزار شد. البته برخلاف ادعاهای فدراسیون اتومبیلرانی، برگزاری همایش و مسابقات وسایل رادیو کنترلی (RC) در اختیار فدراسیون دیگری است. در پایان این مسابقه که از ساعت ۱۰ صبح شروع شده بود، در کلاس بانوان نغمه محمدعلیپور کمترین زمان را ثبت کرد و به‌عنوان نفر اول معرفی شد؛ جایگاه دوم و سوم این کلاس نیز به ترتیب به زینب قاسمیان و نسترن محمودی رسید. باتوجه به عدم برگزاری کلاس آزاد در این راند از مسابقات، صرفا دو کلاس ابتدایی تا ۱۵۰۰سی‌سی و تا ۲۰۰۰سی‌سی حرفه‌ای‌تر برگزار شد. در کلاس نخست مهیار صالحی با ثبت کمترین زمان جایگاه نخست را به خود اختصاص داد و پس از او مازیار ستوده و دانیال شکوریان به ترتیب دوم و سوم شدند. درنهایت نیز باید به کلاس تا ۲۰۰۰ سی‌سی آقایان اشاره کرد. ایمان خوشکار در این کلاس توانست کمترین زمان در کل کلاس‌ها را ثبت کند و پس از او آرش اشکان و عباس صابری روی جایگاه ایستادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =