کد خبر: 224967
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
بی ام و 730li

 اولین چیزی که در جریان خریدوفروش بی ام و 730li برای شما اولویت دارد این است که از وضعیت موتور و مشخصات فنی آن اطلاع داشته باشید.

اگر به دنبال یک سدان فوق‌العاده و با کیفیت به عنوان خودروی شخصی هستید، در این مطلب با ما همراه باشید تا روند خرید بی ام و 730li را دنبال کنیم و در جریان آن به فاکتورهای تاثیرگذار در این خرید اشاره کنیم. مسلماً در گام اول شما هزینه و بودجه کافی برای پرداخت قیمت بی ام و 730li آماده کرده‌اید و می دانید که وضعیت بازار آن به چه صورت است. این یعنی شما خود را برای داشتن یک خودروی با کیفیت و گران قیمت آماده کرده‌اید.

حقایقی در مورد بازار خرید و فروش بی ام و 730li

 چه بخواهیم و چه نخواهیم، قیمت بی ام و 730li به شکلی است که به عنوان یک خودروی گرانقیمت محسوب می‌شود و شاید تنها ۱۰ درصد از ایرانی‌ها برای خرید چنین خودرویی اقدام کنند. مطالعه بازار نشان می‌دهد که قیمت این خودرو به صورت صفر در حدود ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است. البته در سایت دیوار خودروهای با قیمت پایین‌تر هم مربوط به مدل‌های قدیمی‌تر را پیدا می‌کنید که از یک میلیارد و ۳۰۰ تا یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شوند. این یعنی شما باید با واقعیت گرانقیمت بودن این خودروها مواجه شوید و درک درستی از روند نگهداری آن داشته باشید.

مشخصات فنی بی ام و 730li

 اولین چیزی که در جریان خریدوفروش بی ام و 730li برای شما اولویت دارد این است که از وضعیت موتور و مشخصات فنی آن اطلاع داشته باشید. در این خودرو یک موتور با حجم ۱۹۹۸ سی سی استفاده شده است، ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ در آن به کار گرفته شده است. سیستم تنفس موتور از نوع توربو شارژ است و انتقال نیروی موتور به دیفرانسیل عقب صورت می‌گیرد. این وضعیت موتور توانایی تولید ۲۵۸ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه قدرت را دارد و می‌تواند حداکثر گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر در ۱۵۵۰ دور در دقیقه تولید کند.

با روشن شدن بی ام و 730li امکان استفاده از یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به شما داده می‌شود که با فشار دادن پدال گاز به مدت 6.3 ثانیه می‌توانید سرعت آن را به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسانید. فشار دادن مداوم به پدال گاز می‌تواند شما را به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت برساند. مصرف سوخت ترکیبی 6.2 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و برخورداری از یک باک با حجم ۷۸ لیتر عامل خوبی برای وسوسه کردن شما در جریان خرید و فروش بی ام و 730li است.

 مشخصات ظاهری و امکانات خودرو

 به عنوان یک تحلیل کلی، بی ام و 730li یک سدان زیبا و منعطف است که هم از لحاظ طراحی داخلی و هم از لحاظ طراحی بیرونی فوقالعاده به نظر می‌رسد. در نگاه اول استفاده از ورودی هوای مطابق با الگوهای قدیمی بی ام و و هماهنگ کردن آن با چراغ‌های جلو باعث ایجاد نوعی نمای شیک و رسمی برای این خودرو شده است. طراحی شیشه‌های بغل و استفاده از سانروف باعث شده که نمای خودرو انعطاف بیشتری داشته باشد و زیبایی آن را ملموس‌تر کند. به این موضوع می‌توانید تنظیم برقی صندلی‌ها و تنظیم برقی آینه‌ها را هم اضافه کنید.

 از لحاظ نمای داخلی استفاده از تودوزی چرم و به کار بردن هماهنگ پلاستیک و چرم در قسمت داشبورد، شما را برای خرید بی ام و 730li مشتاق‌تر می‌کند. نمای داخلی خودرو واقعاً دلنشین و جذاب است. در این خودرو از یک دنده‌ای زیبا به صورت اتوماتیک استفاده شده و در کنار آن چند دکمه کاربردی و دوست داشتنی استفاده شده است. اندازه کابین و صندوق عقب خودرو به اندازه کافی بزرگ است و این می‌تواند بهترین نعمت برای مسافران باشد. در قسمت میانی داشبورد هم شاهد استفاده از یک صفحه نمایش به اندازه 10.25 اینچ و دکمه‌های دیگری برای استفاده از کروز کنترل و دوربین‌های راهنما در حین رانندگی هستیم.

 در هر صورت اگر چه در سطح بازار نشان می‌دهد که با پرداخت قیمتی بالاتر از ۲ میلیارد تومان می‌توانید گزینه‌های بیشتری در بازار را ببینید، اما مشخصات فنی و مشخصات ظاهری بی ام و 730li نشان می‌دهد که شما می‌توانید بر روی آن به عنوان یک خودرو با طراحی زیبا و با طول عمر بالا حساب کنید.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =