کد خبر: 224968
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
بی ام و 118i

اگر به فکر خرید بی ام و 118i هستید حتماً توصیه می‌کنم که یک بار رانندگی با آن را تجربه کنید. در حقیقت یکی از نقاط قوت مثال زدنی این خودرو، هندلینگ بسیار راحت و هماهنگی عجیب بین موتور و گیربکس خودرو است.

اگر به فکر خرید بی ام و 118i باشید و بخواهید که از آن ایراد بگیرید، در مورد بخش‌های مختلف مانند طراحی بدنه یا به کار بردن برخی مواد برای بخش‌های داخلی آن امکان ایراد گرفتن وجود دارد. اما از آنجایی که این خودرو یکی از خودروهای ارزان برند بی ام و محسوب می‌شود و کارایی آن نسبت به قیمت خودرو عالی است، شاید بهتر باشد که از این موارد چشم‌پوشی کنید.  پرداخت قیمت بین ۳۰۰ میلیون تومان تا ۷۰۰ میلیون تومان باعث شده تا کمی از این خودرو بترسیم.

 اما در ادامه به برخی از دلایل محبوبیت این خودرو که به عنوان عوامل خرید و فروش بی ام و 118i شناخته می‌شوند اشاره می‌کنیم تا شما هم با ظرفیت‌های آن آشنایی داشته باشید.

بررسی قیمت بی ام و 118i به عنوان یک نقطه قوت

در ابتدای این متن، بی ام و 118i را به عنوان یک خودرو با قیمت مناسب معرفی کردیم. در حال حاضر مدل‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ این خودرو با قیمتی در حدود ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و مدلهای بین‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱ با قیمتی در حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. بدون شک قرار گرفتن امضای برند بی ام و بر روی این خودرو می‌تواند نوعی تضمین کیفیت برای آن و نوعی برتری نسبت به سایر خودروها باشد. پس شک نداشته باشید که در مقایسه با سایر خودروها مانند مرسدس بنز یا تویوتا، یک خودروی با کیفیت ساخت بالا و با اطمینان کافی در اختیار دارید.

هندلینگ فوق العاده در هنگام رانندگی

اگر به فکر خرید بی ام و 118i هستید حتماً توصیه می‌کنم که یک بار رانندگی با آن را تجربه کنید. در حقیقت یکی از نقاط قوت مثال زدنی این خودرو، هندلینگ بسیار راحت و هماهنگی عجیب بین موتور و گیربکس خودرو است. این خودرو از نوع دیفرانسیل عقب است و برای سیستم فرمان و هدایت آن از قدرت کمکی الکترونیکی استفاده شده است.

در ضمن برای کسانی که نسبت به امکانات خودرو حساسیت دارند، دکمه‌های کاربردی بر روی غربیلک فرمان قرار گرفته است تا هر چه سریعتر دستورات آنها اجرا شود. بنابراین زمانی که در جاده یا در مسیرهای مختلف حرکت می‌کنید، هیچ محدودیتی برای هندلینگ خودرو ندارید و کشش خودرو در سطوح شیب دار هم بالا است.

تناسب در طراحی کلی خودرو

 شاید اگر از ۱۰ نفر در مورد زیبایی بی ام و 118i بپرسید ۹ نفر از آنها معتقد باشند که این خودرو زیبا نیست. در واقع این یکی از بزرگ‌ترین ایرادات این خودرو است که سبک متفاوتی برای طراحی خودرو در نظر گرفته شده است. اما چیزی که این زشت بودن را پوشش داده، تناسب در طراحی کلی خودرو است.

شما زمانی که در نمای بیرونی این خودرو می‌چرخید، به خوبی مشخص است که در طراحی آن اصول آیرودینامیکی در نظر گرفته شده است و نوعی طراحی خاص برای آن وجود دارد. در حقیقت هیچ طرح‌فانتزی جذابی در این خودرو نمی‌بینید، اما قسمت‌های مختلف با وجود زشت بودن خودرو با یکدیگر هماهنگ هستند! لاستیک‌های ۱۶ اینچی با بدنه خاص این خودرو هماهنگی منحصر به فردی دارد.

سیستم تعلیق مناسب، طراحی کابین راحت

 برخی از مواد اولیه بکار رفته در ساخت بخش‌ های داخلی بی ام و 118i کیفیت قابل قبولی ندارند. اما به طور کلی می‌توان به آن نمره مناسبی داد. طراحی صندلی راننده و سرنشینان خودرو بسیار مناسب است و امکان تغییر آن در جهات مختلف وجود دارد. این خودرو نسبت به  هاچ بک‌های معمولی موجود در بازار فضای بزرگتری در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد و سرنشینان عقب خودرو احساس تنگ بودن فضا را ندارند. برای آینه‌ها و صندلی‌ها امکان کنترل دستی و برقی وجود دارد، صندلی‌ها دارای سیستم گرمکن هستند و برای راننده و سرنشینان ایربگ جانبی و پرده‌ ای در نظر گرفته شده است.

به عنوان جمع‌بندی این مطلب به خاطر داشته باشید که خرید بی ام و 118i شما را صاحب یک خودروی کم دردسر می‌کند که کیفیت ساخت خوبی دارد. این خودرو مصرف سوخت پایینی نسبت به خودروهای ایرانی دارد، هزینه نگهداری آن نسبت به سایر خودروهای بی ام و پایین است و قابل استفاده به عنوان یک خودروی خانوادگی است. پس اگر مبلغی بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان دارید، برای پرداخت قیمت بی ام و 118i کوتاهی نکنید.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =