کد خبر: 225026
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری با اشاره به افزایش میزان شارژ کارت بلیت‌های رایگان گفت: تلاش می‌کنیم طرح‌های ترافیک هم تا آخر اردیبهشت میان خبرنگاران توزیع شود.

به گزارش «اخبار خودرو»، فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاران و سهمیه رسانه‌ها اظهار داشت:‌هفته گذشته کارگروه ویژه‌ای در این زمینه برگزار شد و اقدامات لازم در حال انجام است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا آخر اردیبهشت‌ طرح ترافیک سال 98 میان خبرنگاران توزیع شود بر همین اساس جلسات فشرده خواهیم داشت و دومین جلسه در این زمینه فردا برگزار می‌شود.

خوانساری با اشاره به اینکه در کارگروه‌های ویژه اعضایی از کمیسیون حمل و نقل و کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران همچنین نماینده‌ای از معاونت مطبوعات و اصناف رسمی که مجوز وزارت ارشاد دارند حضور دارند،‌گفت: نماینده عکاسان مطبوعاتی و نماینده روزنامه‌نگاران استان تهران همچنین نماینده مدیران مسؤول رسانه‌های غیردولتی در این جلسات ویژه نیزجهت بررسی نحوه توزیع مناسب طرح ترافیک میان رسانه‌ها حضور دارند.

وی در مورد کارت بلیت ارائه شده به خبرنگارانی که طرح ترافیک به آنها تعلق نمی‌گیرد، گفت:‌ سال گذشته مشکل جدی در ارتباط با میزان شارژ نداشتیم و به دلایل فنی این کارت‌های بلیت باید طی دو مرحله شارژ می‌شد که اغلب خبرنگاران به یک بار شارژ بسنده کرده و حتی برای بار دوم مراجعه‌ای نداشتند.

خوانساری بیان داشت: البته با این وجود پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته که با توجه به افزایش نرخ بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در سال جاری میزان شارژ کارت‌ بلیت‌ها نیز بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت در مورد ارائه طرح ترافیک وجود دارد و دغدغه جدی در زمینه کارت بلیت نیست، خاطرنشان کرد: در مورد اینکه تصویر خبرنگار بر روی کارت بلیت درج شود یا خیر نیز در حال بررسی‌های لازم در کارگروه مشترک هستیم که تصمیم نهایی در این زمینه انجام خواهد شد.

خوانساری بیان داشت:‌ خبرنگارانی که مدارک خود را جهت دریافت طرح ترافیک یا کارت بلیت در سامانه تهران من آپلود کرده‌اند توسط کارشناسان مربوطه مدارکشان تک تک در حال بررسی است و اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =