کد خبر: 225037
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
ب‌ام‌و X6

به‌تازگی تصاویری جاسوسی از نسل جدید ب‌ام‌و ایکس 6 در برخی رسانه‌های خارجی منتشر شده است که نشان می‌دهد این شاسی‌بلند لوکس آلمانی در حال گذراندن تست‌های نهایی پیش از معرفی است.

به گزارش «اخبار خودرو»،البته تصاویر منتشرشده این خودرو در پیست مشهور نوربررینگ است. از آن‌جاکه این خودرو دارای پوشش استتاری بدنه بوده، نمی‌توان به‌طور قطع در مورد طراحی ظاهری آن اظهارنظر کرد، اما نمای کلی آن گویای اعمال تغییرات اندک در جزئیات ظاهری است. در نمای جلو، اصلی‌ترین تغییر را می‌توان به جلوپنجره کلیوی بزرگ نسبت داد که به تبعیت از زبان طراحی جدید این برند دارای ابعاد بزرگ‌تری شده، شنیده‌ها حاکی از آن است که در فضای داخل نیز کابین ایکس 6 جدید از سنت اخیر ب‌ام‌و پیروی کرده و به پشت‌آمپر دیجیتال و صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی عریض در بالای بخش مرکزی داشبورد مجهز شده است. 
محل کنترل سامانه iDrive روی کنسول و در نزدیکی دسته دنده بوده و برای تنظیمات رادیو و سامانه HVAC نیز کنترل‌های فیزیکی فراهم شده است. پیش‌بینی می‌شود در زیر کاپوت ایکس 6 جدید که در حال آزمایش است، پیشرانه هشت‌سیلندر تویین‌توربو 4.4 لیتری نصب شده باشد. این نیروگاه قدرتمند 523‌اسب‌بخار و 750‌نیوتون‌متر گشتاور تولید کرده که البته در نمونه تقویت‌شده قوی‌تر است و قدرتی در حدود 600 اسب‌بخار خواهد داشت. احتمال می‌رود تا پایان تابستان جاری این خودرو به‌صورت رسمی به بازار جهانی معرفی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =