کد خبر: 225038
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
موتورسیکلت برقی لیتو سورا

کمپانی تازه تاسیس لیتو که فعالیت خود را از سال 2009 در شهر مونترال کانادا آغاز کرده است، به تازگی دومین نسل از موتورسیکلت برقی لیتو سورا را معرفی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،نخستین نسل از این موتورسیکلت برقی که حدودا 5 سال از معرفی آن می‌گذرد، با الهام‌گرفتن از مدل‌های سفارشی بابر و موتورسیکلت‌های استریت فایتر و شعار اولین سوپربایک الکتریکی پا به عرصه رقابت گذاشت. 


این موتورسیکلت برقی جدید از موتور آهن‌ربای دائم سه‌فاز  بهره می‌برد که با بسته باتری‌های ۱۸کیلووات‌ساعتی هماهنگ شده است. پیشرانه‌ به‌روزرسانی‌شده‌ نسل دوم سورا اکنون شعاع مسافتی ۲۸۸کیلومتر را فراهم می‌کند در مقایسه ‌با نسل قبلی، ۵۰درصد افزایش یافته است. علاوه‌بر این، روند شارژ باتری‌ها هم ۵۰درصد بهبود یافته و اکنون در پنج ساعت کاملا شارژ می‌شود. این محصول جدید ۱۰۸اسب‌بخار قدرت و ۸۹نیوتون‌متر گشتاور دارد و تنها در 3ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶کیلومتربرساعت می‌رسد. همچنین، حداکثر سرعت این موتورسیکلت الکتریکی ۱۹۲کیلومتربرساعت است. شاسی این مدل از آلیاژ 6061-T6 آلومینیوم و زنجیر آن از بادوام‌ترین مواد موجود ساخته شده‌اند. شرکت لیتو نسل دوم موتورسیکلت سورا را در تعداد محدود ۲۰دستگاه و به‌صورت دست‌ساز تولید خواهد کرد. هرکدام از این موتورها بدون درنظرگرفتن هزینه‌ ارسال، ۸۲هزار و 250 دلار قیمت خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =