کد خبر: 225128
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

این پروژه یک فورد موستانگ 1969 سفارشی است که در دل خود یک پیشرانه‌ 8 سیلندر کایوت را مخفی کرده و کابین آن نیز از فیلم‌های علمی تخیلی الهام گرفته است.

به گزارش «اخبار خودرو»،  اجازه دهید پروژه‌ جدید استودیو تیونینگ مانتی‌کور را معرفی کنیم. این پروژه یک فورد موستانگ 1969 سفارشی است که در دل خود یک پیشرانه‌ 8 سیلندر کایوت را مخفی کرده و کابین آن نیز از فیلم‌های علمی تخیلی الهام گرفته است. این خودرو به هسان ال کوری، مدیرعامل کمپانی Cypress Semiconductor که به توسعه‌ نرم‌افزار و کنترل‌های حساس به لمس مشغول است، تعلق دارد. این خودرو یک فرایند بازسازی کامل را پشت سر گذاشته که شامل برخی موارد همچون نصب پیشرانه‌ 8 سیلندر 5 لیتری مدرن به همراه سوپرشارژر، سیستم تعلیق و ترمزهای جدید و گیربکس 6 سرعته دستی است. قدرت پیشرانه، کاملا ترسناک بوده و برابر با 785 اسب‌بخار است. مانتی‌کور ظاهر کلاسیک خود را با کابینی کاملا سفارشی ترکیب کرده است. 
در این بخش هیچ‌ شباهتی با دیگر خودروهای مدرن کنونی وجود ندارد. کابین این خودرو پیشرفته‌تر از آن چیزی است که اکنون در بازار مشاهده می‌شود. پانل‌های کابین با تکنولوژی پرینت سه‌بعدی تولید شده‌اند و پشت آمپرها نیز جای خود را به یک صفحه دیجیتال بزرگ داده‌اند. همه‌چیز ازجمله شیشه‌های برقی با کنترل‌های حساس به لمس کنترل می‌شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =