کد خبر: 225143
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
خودروسازان

رئیس هیأت‌مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: تمامی خودروهای دارای کسری قطعات پیشرفته در حال تکمیل شدن است و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن خودروهای موجود در پارکینگ‌ها را به سطح تجاری رسانده و عرضه کنیم.

به گزارش «اخبار خودرو» ،معصوم نجفیان اظهار کرد: کسری چند قطعه دارای فناوری پیشرفته یا های‌تک که فناوری آن در اختیار یک منبع خارجی است، موجب ناقص ماندن تعدادی از محصولات شده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در حال تأمین قطعات مذکور هستیم و این خودروها به‌محض رفع کسری، تحویل مشتریان خواهند شد.

به گفته وی، با توجه به شعار امسال یعنی رونق تولید، گروه سایپا با هدف حفظ جریان تولید، جلوگیری از توقف خطوط و فعالیت زنجیره تأمین و قطعه‌سازان، مأموریت تولیدی خود را به‌اجرا درآورده و به بالاترین تیراژ تولید رسیده است.

رئیس هیأت‌مدیره گروه خودروسازی سایپا با بیان این‌که کمبود چند قطعه برخوردار از فناوری پیشرفته، به‌دلیل تحریم‌ها و محدودیت‌های رخ داده است، افزود: با توجه به جلسات مستمر مدیریت ارشد و سازندگان فعال در زنجیره تأمین، این مشکل تحت پایش و کنترل قرار گرفته و تلاش می‌کنیم که بتوانیم در کمترین زمان ممکن، خودروهای موجود در پارکینگ‌ها را به سطح تجاری برسانیم.

نجفیان گفت: تولید بدون وقفه محصولات موجب استفاده کامل از زمان و بهره‌وری ناشی از تولید شده و از توقف فعالیت زنجیره تأمین در شرکت‌های قطعه‌سازی جلوگیری کرده است.

سایپا اعلام کرده که تحویل خودروهای معوق مشتریان خود را به‌صورت مستمر اجرا کرده و در کنار برنامه افزایش تولید، به‌دنبال پاسخ‌گویی به نیازهای موجود در بازار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =