کد خبر: 225192
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
سئات لئون کوپرا

 ABT که تبحر خاصی در ارتقای محصولات گروه فولکس‌واگن دارد، نسخه‌ ارتقایافته‌ دیگری از سئات لئون را معرفی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،البته این بار ABT دست روی مدل کوپرا R ST گذاشته، با استفاده از ECU دوباره برنامه‌ریزی‌شده، پیشرانه‌ 4 سیلندر 2 لیتری توربوی این خودرو قدرت 350 اسب‌بخاری و گشتاور 440 نیوتون‌متری دارد که نسبت‌به قدرت و گشتاور 300 اسب‌بخاری و 400‌نیوتون‌متری نسخه استاندارد بهبود مناسبی را نشان می‌دهد.

فنرهای سفارشی به‌کار رفته در خودرو نیز ارتفاع لئون کوپرا R ST را در جلو و عقب به ترتیب 15 و 20‌میلی‌متر کم کرده‌اند. ABT می‌گوید این تغییرات باعث می‌شوند پشت‌سر گذاشتن پیچ‌ها با جذابیت و هیجان بیشتری انجام شود. البته رینگ‌های 19اینچی مدل استاندارد هم جای خود را به رینگ‌های 20 اینچی سری GR داده‌اند. این تیونر نام‌آشنا قبلا نسخه قوی‌تری از لئون کوپرا R ST را نیز معرفی کرده است. این نسخه از خروجی 370 اسب‌بخاری برخوردار بوده و می‌تواند در عرض 4.5 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. 
این تغییرات بخشی از پکیج تیونینگ ABT است که 500 پوند دیگر را به بهای 37 هزار و 975 پوندی این خودرو در بریتانیا اضافه می‌کند. تنها 150 دستگاه از این خودرو ارتقایافته در بازار بریتانیا عرضه خواهد شد. ازهمین‌رو باید گفت این خودرو به‌دلیل تیراژ تولید محدودی که دارد، از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =