کد خبر: 225318
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
پیکاپ تسلا

ریویان به‌عنوان پیکاپی لوکس و پر از تجهیزات مدرن فروخته خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست نسخه‌های پایه، رده‌میانی و فول‌پیکاپ تسلا چگونه خواهند بود

ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا اعلام کرد پیکاپ تمام‌الکتریکی این شرکت زیر 50هزار دلار قیمت خواهد داشت. ماسک گفته است: «شما خواهید توانست یک پیکاپ واقعا فوق‌العاده را با قیمت 49 هزار دلار یا کمتر خریداری کنید.» این در حالی است که پیکاپ جدید ریویان R1T قیمت پایه‌ 69‌هزار دلاری خواهد داشت که بسیار بیشتر از قیمت پیکاپ تسلاست.

به گزارش «اخبار خودرو»، ریویان به‌عنوان پیکاپی لوکس و پر از تجهیزات مدرن فروخته خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست نسخه‌های پایه، رده‌میانی و فول‌پیکاپ تسلا چگونه خواهند بود. آنچه می‌دانیم این است که پیکاپ تسلا سرشار از تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته خواهد بود.

چندی پیش تسلا تیزری از پیکاپ خود منتشر کرد که در آن شاهد محفظه بار بسیار بزرگی بودیم که حتی می‌توانست یک فورد F150 را در خود جای دهد اما مدل تولیدی به این بزرگی نخواهد بود. این پیکاپ ظرفیت کافی برای حمل 6 نفر را خواهد داشت و قوای محرکه احتمالی دو پیشرانه‌ای آن برد 640 تا 800 کیلومتری را ایجاد خواهند کرد.

ظاهرا ظرفیت یدک‌کشی این پیکاپ حداکثر 136077 کیلوگرم (300 هزار پوند) خواهد بود.

ماسک هیجان‌  خود از تولید این پیکاپ را پنهان نکرده و گفته است: «اگر تنها تعداد کمی از مردم آن را بخرند، اصلا ناراحت نخواهم شد.»

او افزوده است: «از نظر شخصی درباره‌ این پیکاپ بسیار هیجان‌زده‌ام. مدت‌ها منتظر تولید آن بوده‌ام. این دقیقا همان چیزی است که می‌خواستم و بسیار آینده‌نگرانه خواهد بود.»

نسخه‌ پیش‌تولیدی پیکاپ تسلا تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =