یزدتایر

یزدتایر و آرتاویل‌تایر به عنوان برترین تامین‌کنندگان لاستیک خودروهای ایران‌خودرو، ‌از  سوی شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران‌خودرو معرفی شدند.

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت صنایع لاستیک یزد و شرکت آرتاویل‌تایر با محصولات یزدتایر و گلدستون ازسوی ساپکو به‌عنوان برترین تامین‌کنندگان تایر برای ایران‌خودرو انتخاب و معرفی شدند.

ساپکو در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو اصفهان که از 21تا 24خردادماه در نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار شد،‌ تامین‌کنندگان برتر خود را در زمینه قطعات معرفی کرد و با در اختیار قرار دادن غرفه به شرکت‌های برتر زمینه حضور این شرکت‌ها را برای  معرفی محصولاتشان فراهم آورد.

دراین نمایشگاه دو برند یزدتایر و گلدستون به‌عنوان تامین‌کنندگان برتر لاستیک برای خودروهای تولیدشده در خطوط تولید ایران‌خودرو معرفی شدند. معیارهای انتخاب یزدتایر و گلدستون به‌عنوان برترین برندهای تامین تایر در خطوط تولید ایران‌خودرو، ‌کیفیت بالای تایرهای تحویلی، ‌خدمات پس از  فروش  مناسب ،‌ تعداد پایین تایرهای برگشتی و معیوب از سوی ایران‌خودرو به تایرساز و تامین به‌موقع و بدون تاخیر تایر بوده است.

بر همین اساس یزدتایر و گلدستون با جلب رضایت تامین‌کننده قطعات بزرگ‌ترین خودروسازی کشور،‌ موفق شدند تائیدی برای کیفیت محصولات رادیال سواری خود به‌ویژه در رینگ های 14و 15بگیرند. شرکت‌های یزد و آرتاویل‌تایر به‌عنوان دو تایرساز زیرمجموعه گروه صنعتی رازی فعالیت می‌کنند و در کنار گروه صنعتی بارز و کویرتایر وظیفه تامین تایرهای موردنیاز خودروسازان در خطوط تولید را برعهده دارند.

یزد و گلدستون علاوه‌بر تامین تایرهای ساپکو، به‌عنوان یکی از تامین‌کنندگان اصلی سازه گستر سایپا نیز شناخته می‌شوند و قرار است در آینده بخشی از تایرهای مورد نیاز  شرکت زامیاد را نیز در خطوط تولید تامین کنند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا واحدی پاجی IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    0 0
    سلام آرزوی سلامتی وموفقیت روزافزون برای کارکنان شرکت آرتاویل تایر را دارم بنده به عنوان نماینده فروش آن شرکت محترم می باشم خواهشمندم برای فروش نیاز به خدمات پس از فروش دارم تا با اطمینان خاطر رضایت مشتریان را جلب کرده باشم
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    12 1
    در مورد یزد تایر دو دل بودم بخرم یا نخرم ، الان خیالم راحت شد که چون همرده گلدستون قرار گرفته و مورد تایید ایرانخودرو شده پس پشیزی نمی ارزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =