کد خبر: 225469
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی منتهی به 29اسفند ماه 1397 شرکت نفت ایرانول

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: این گروه خودروسازی از نخستین روزکاری سال ۹۸ تا پایان خردادماه، بیش از ۶۰ هزار دستگاه انواع محصولات خود را به مشتریان تحویل داده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، حسین کاظمی طرقی افزود: در کنار اجرای برنامه رونق‌بخشی به جریان تولید و با برنامه ریزی مناسب، تسریع در تحویل خودرو به مشتریان در دستورکار قرار گرفت و گروه سایپا در بهار امسال بیش از 60 هزار خودرو به مشتریان تحویل دهد.

به گفته وی بخشی از این خودروها، مربوط به تعهدات قبلی بوده و بخش دیگر آن برای پاسخ‌گویی به تعهدات مربوط به فروش فوری و تنظیم بازار در نظر گرفته شده است.

کاظمی گفت: برنامه تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای دارای کسری قطعات پیشرفته در گروه خودروسازی سایپا به خوبی پیش می رود و در ماه‌های آتی روند عرضه خودرو به بازار و تحویل خودروهای معوق مشتریان نیز با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: براساس اولویت‌بندی‌های صورت‌گرفته و شناسایی مصرف‌کنندگان نهایی، روند عرضه خودرو را تا ایجاد آرامش کامل در بازار و جلب رضایت مشتریان ادامه خواهیم داد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش US ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    1 0
    چرا اینقدر دروغ میگید شرم و حیا رو خوردین یک اب روش بله خودروهایی که با قیمت جدید میفروشین رو تحویل میدین از برج پنج پارسال تا الان ماشینی که باید میدادید رو ندادید خدا لعنتتون کنه
  • a IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
    0 0
    خداپدرچوپان دروغگو روبیامرزد .. شما به به کی ماشین تحویل داده اید از ثبت نام مرداد تاحالا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =