کد خبر: 225476
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
تولید پژو ۲۰۸ در مراکش

گروه PSA تولید محصولات خود را در شهر قنیطره مراکش آغاز کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، این سایت که با سرمایه‌گذاری ۵۵۷ میلیون یورویی تاسیس شده، ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰هزاردستگاه را خواهد داشت که بیشتر آن‌ها قرار است از مرزهای مراکش صادر شوند.

این کارخانه برای ساخت محصولات براساس پلت‌فرم CMP پژو ساخته شده، بنابراین مهم‌ترین ماموریت آن مونتاژ محصولات در سگمنت جمع‌وجور و کوچک خواهد بود. بنابراین علاوه‌بر پژو ۲۰۸ که محصول فعلی این کارخانه است، قرار است سیتروئن سی-الیزه و پژو ۳۰۱ نیز در اینجا تولید شده و برای فروش در بازارهای غیر اروپایی این گروه آماده شوند.

بنابر اعلامیه گروه PSA این کارخانه آمادگی دارد محصولاتش را به ۸۰ کشور جهان ارسال کند. البته تولید خودرو در سال جاری با ظرفیت حدود ۱۰۰ هزار دستگاهی آغاز خواهد شد و طی ۲سال آتی ظرفیت به ۲۰۰ هزار دستگاه می‌رسد.

این گروه خودروساز فرانسوی در کنار مونتاژ خودرو، تولید پیشرانه‌های مورد استفاده در این خودروها را نیز برعهده همین سایت قرار داده است.

ظرفیت این بخش از مجموعه نیز سالانه ۲۰۰ هزار قطعه اعلام شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قاسم شیرزاد ینگی اباد IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 0
    تورا خدا ما به اندازه مراکش هم نشدیم اخه ما ۲۵۰ سال قدمت داریم چرا ما رابا انه مقایسه میکنید شرکتهای ایران باید تازه برن دوره ابتدایی یاد بگیرن اخه وجدانآ ایرانیها یاید حالا بهترین خدورو دنیا را داشتی باشند از کره جنوبی گرفته تا ژاپن چندین سال از ما عقب بودند حالا شرکت راواگذار میکنند اسمشو چی میذارین شما نتونستین یک پرایدو بهروز کنید پول مردمو میگیرید بعداز چنوین ماه باز زیر قول میزنی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =