پرشیا خودرو

شرکت پرشیاخودرو شرایط فروش جدید خودروهای نو ب‌ام‌و  را اعلام کرد. این شرایط فروش که تحت عنوان فروش تابستانی ویژه پرشیاخودرو در مدت محدود برگزار می‌شود، در نوع خود بی‌سابقه است.

به گزارش «اخبار خودرو»، علاقه‌مندان می‌توانند تنها با 30درصد پیش پرداخت و اقساط تا 48 ماه خودروهای 218i اکتیوتورر، 320i و 530i را به صورت تحویل فوری خریداری کنند. 

خودروهای مورد نظر در شرایط فروش تابستانی، دارای گارانتی پلاتینیوم پرشیاخودرو هستند که کامل‌ترین سطح از گارانتی برای خودروهای ب‌ام‌و در کشور به حساب می‌آید.

همچنین خریداران این خودروها پکیج ویژه اکسسوری و لایف استایل اوریجینال ب‌ام‌و را از پرشیاخودرو هدیه خواهند گرفت.  در این جشنواره فروش ویژه، مالکین خودروهای ب‌ام‌و و مینی  نیز می‌توانند خودرو کارکرده خود را تحویل پرشیاخودرو دهند و در مقابل خودروهای  نو ب‌ام‌و را با همین شرایط استثنایی اقساطی (با حداقل بهره) تحویل بگیرند. اتفاقی که در نوع خود بی‌سابقه بوده و برای اولین بار برای رفاه حال دوستداران برندهای تکنولوژیک و برتر  ب‌ام‌و و مینی توسط پرشیا خودرو فراهم شده است. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از لیست خودروهای کارکرده ب‌ام‌و و مینی که توسط پرشیاخودرو عرضه می‌شود، می‌توانند به وب سایت www.BMWLAND.ir مراجعه کنند. خودروهای موجود در این وب سایت دارای تاییدیه فنی پرشیا خودرو و گارانتی این شرکت هستند. 

علاوه‌بر خودروهای نو ب‌ام‌و علاقه‌مندان می‌توانند از این شرایط فروش ویژه برای خرید خودروهای کارکرده ب‌ام‌و و مینی نیز استفاده کنند. در حال حاضر پرشیاخودرو تنوع قابل‌توجهی از خودروهای کارکرده استثنایی  همچون سری ۱، سری ۲، سری ۳، سری ۵، سری۷، ایکس ۱، ایکس ۳، ایکس ۴ و همچنین مینی کلاب من و ... را برای مشتریان ارائه می‌دهد که تحت عنوان پرشیا خودرو پریمیوم سلکشن با گارانتی و تاییدیه این شرکت به فروش می‌رسند.

مشتریان محترم می‌توانند از 30خرداد ماه تا 6 تیر ماه همه روزه (حتی در روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه) از ساعت 9 تا 21 برای خرید به دفتر مرکزی پرشیاخودرو و سایر نمایندگی‌های فروش آن در سراسر کشور مراجعه کنند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات شرایط فروش می‌توانند با تلفن 4591 داخلی 3 تماس بگیرند یا به نمایندگی‌های فروش پرشیا خودرو در سرتاسر کشور مراجعه کنند. به منظور اطلاع از لیست نمایندگی‌های پرشیا خودرو به وب سایت این شرکت به آدرس  https://persiakhodro.ir مراجعه کنید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 0
    سوال داشتم در مورد قیمت و مدل ها ممکنه جواب رو برام ارسال کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =