کد خبر: 225513
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
فولکس واگن تیگوان

 از نقاط مثبت این خودرو می‎توان به: شتاب و قدرت مناسب، جعبه دنده سریع، امکانات رفاهی مناسب، کیفیت مناسب مواد استفاده شده در ساخت کابین، هزینه و سرویس‎های دوره‎ای نه چندان بالا و بازار خرید و فروش مناسب اشاره کرد

تا سال ۲۰۰۶ فولکس واگن هیچ خودروی شاسی بلندی تولید نمیکرد اما به دلیل تغییر سلیقه خریداران خودرو به خودروهای شاسی بلند و کشیده این کمپانی در سال ۲۰۰۶ اولین شاسی بلند خود را وارد بازار کرد. بیشترین تقاضای جهانی را کراس اورهای کوچک شهری دربرداشتند و به همین دلیل فولکس واگن، تیگوان را وارد بازار جهانی خودرو کرد. در ایران شرکت ماموت خودرو نمایندگی عرضه فولکس واگن تیگوان را بر عهده دارد.

هنگام سواری دربخش جلو تکان‌های عرضی کمی وجود دارد؛ اما سواری نرم و هندلینگ بسیار خوبی دارد. در حالت اکو و در سرپایینی درگیری گیربکس را بسیار کاهش می‌دهد، برای اینکه هم خودرو آزادانه حرکت کند و هم اینکه مصرف را کم کند و مستقیم میتواند پاشیدن سوخت را قطع کند (یعنی نیاز نیست که حتماً در حالت D باشید تا این اتفاق بیفتد). موتور ۲ لیتری توربو با ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور که ۲ دیفرانسیل و به همراه جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچ اتوماتیک است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو در ۷.۷ ثانیه به دست میآید. نتیجه تست نفوذ صدا به داخل کابین این خودرو توسط سرعت سنج به شرح زیر است: در حالت سکون ۳.۴۳ دسی بل، در حالت دور موتور ۲۰۰۰rpm، ۸.۴۸ دسی بل و در حالت تخت گاز ۸.۷۱ دسی بل گزارش شده است.

 از نقاط مثبت این خودرو میتوان به: شتاب و قدرت مناسب، جعبه دنده سریع، امکانات رفاهی مناسب، کیفیت مناسب مواد استفاده شده در ساخت کابین، هزینه و سرویسهای دورهای نه چندان بالا و بازار خرید و فروش مناسب اشاره کرد. از نقاط ضعف این خودرو میتوان: تعداد کم مراکز خدمات پس از فروش، قیمت بالای لوازم یدکی میان مصرف و کم مصرف، نبود برخی امکانات ایمنی مانند رادار نقطه کور، رادار خطی و ... و قیمت بالای خودرو نسبت به سایر رقبا نام برد.

از امکانات رفاهی خودرو  فولکس واگن تیگوان می‌توان به: حافظه صندلیهای جلو، چهار گرمکن صندلیهای جلو و عقب، تهویه سه کاناله، امکان تنظیم صندلیهای عقب ، تنظیم کفی، داشتن یک میز برای سرنشینان عقب و امکان تنظیم آن در  زوایای مختلف و سقف پانارو میک اشاره کرد.

صفحه نمایشگر ۹.۲ اینچی لمسی با سیستم جسچر دارد که بدون دست روی منوها حرکت میکند و همه اطلاعات را میتوانید روی صفحه نمایش داشته باشید، سیستم تهویه مطبوع سه گانه که دو حالت برای جلو و یک حالت برای عقب، سیستم اتوپارک، دید ۳۶۰ درجه، دوربین عقب، پدال شیفتر، سیستم رانندگی در ۷ حالت: اسپرت، برف، حالت شهری که خود چهار مدل: اکو، نرمال، اسپرت و شخصی است. سیستم آفرود معمولی که از ۳Q استفاده می‌شود و یک سیستم آفرود شخصی که  espرا خاموش کرده و به طور کامل از motion۴ استفاده میکنند (تکنولوژی motion۴ انحصاری فولکس واگن است). چراغهای روشنایی در روز، گرمکن، کروز کنترل و تمام چراغهای استفاده شده در این خودرو  LEDهستند.

 با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو فولکس واگن تیگوان به آگهیهای بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

منبع :  ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =