کد خبر: 225632
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
سایپا

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از سایپا گفت: ترکیب مناسب مدیریت فعلی سایپا، رونق تولید و ارتقای بهره‌وری را در شرایط دشوار تحریم‌ها، رقم زده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،اکبر صادقی گفت: گروه سایپا در چندماه اخیر با شفاف‌سازی و ارائه اطلاعات صحیح به مشتریان، آنان را از مشکلات ایجاد شده ناشی از تحریم‌ها و قطع همکاری شرکای خارجی آگاه کرد و میزان نارضایتی‌ها را کاهش داد.

وی افزود: مدیریت سایپا با فرایندسازی، ارتقای بهره‌وری و شفاف‌سازی با رانت و فساد در این بخش مقابله کرده و استفاده بهینه از منابع، توسعه بومی‌سازی قطعات، کاهش تعهدات برجای مانده از قبل و رونق‌بخشی به تولید را ادامه می‌دهد.

صادقی تعداد شکایت مشتریان از خودروسازی‌ها به‌ویژه سایپا را در حال کاهش دانست و تاکید کرد: با تلاش و اقدامات مناسب مدیران سایپا در زمینه تأمین قطعات، تکمیل خودروهای کف کارخانه و روشن‌گری درخصوص تبعات تحریم‌ها، شاهد بهبود شرایط هستیم.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که موضوع احتکار خودرو به‌هیچ‌وجه صحت ندارد، افزود: این خودروها متعلق به مردم بوده؛ بنابراین نگهداری این خودروها برای تولیدکنندگان هزینه ایجاد کرده و سودی ندارد.

صادقی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های مناسب مدیران سایپا، در آینده نزدیک، طراحی، ساخت و تأمین قطعات پیشرفته مورد نیاز محصولات این گروه توسط تولیدکنندگان داخلی صورت خواهد گرفت.

به گفته وی خودکفایی و تکیه بر توانمندی‌های ساخت داخل به‌عنوان یک دغدغه جدی رهبر معظم انقلاب، دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت محسوب می‌شود و سایپا اقدامات مناسبی در این بخش انجام داده است.

صادقی گفت: درخصوص تولید ملی و حفظ اشتغال کارکنان شاغل در صنایع، حساسیت و پیگیری زیادی از سوی تمامی نهادها و دستگاه‌های ذیربط وجود دارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز به‌دنبال حمایت از ادامه فعالیت تولیدکنندگان است.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: رویکرد فعلی شرکت‌هایی مانند سایپا بیانگر حرکت در مسیر رونق تولید است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تیبا۲ مرداد۹۷ IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    0 0
    دست شما درد نکنه بابت این همه تلاش ،بی زحمت خودروی ما رو بده ،به نظر من شرکتی که (سایپا) با توجه به تکمیل وجه خودرو میده و فقط پولو میشناسه ومایی که ازمرداد۹۷ منتظریم، نباید حرف از رانت وفساد وقانون بزنه ، ۱۰ روز دیگه میشه یک سال آقای پیش قدم در تولید
  • کارگر US ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
    0 0
    بفکرکارگرای شرکت سایپا هم باشن کارگرای خط تولید پدرشون درمیادباحقوق ناچیز و قطع اضافه کار.خداروشکرپنج سال یک بارم حواله خودرو با وام هشت تومان که از حقوقمون کم میشدکه اونم شش ماه قطع کردن چرا هرچی فشاروکاربایدگردن کارگرای زحمت باشه درضمن هیچکس جواب سلام کارگرم نمیده چه برسه به دردش برسه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =