کد خبر: 225680
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
پورشه

پورشه ماکان یکی از مدل‌های پرطرفدار این برند محبوب در ایران است که امکان خرید اقساطی آن در بسیاری از شرکت‌های فروشنده اقساطی خودرو فراهم شده است.

کمپانی پورشه در اوایل دهه ۳۰ میلادی با هدف تولید خودروهای سبک و پربازده راه‌اندازی شد. این کمپانی از همان ابتدا توانست با تولید خودروهای منحصر به فرد خودش را به عنوان یکی از غول‌های تولیدکننده خودرو در سطح جهانی معرفی کند و حالا پس از گذشت بیش از ۹۰ سال از زمان شروع به کارش پرفروش‌ترین برند خودروهای لوکس در سطح جهان است.

پورشه در ایران هم طرفداران و مخاطبان خاص خودش را دارد. شاید تعداد دارندگان خودروهای پورشه انگشت‌شمار باشد اما بی‌شک تعداد دوستداران این برند طراز اول جهانی در ایران بسیار پر‌شمار است. خرید پورشه با جیب‌های لبریز از پول امکان‌پذیر است اما اگر جیب شما لبریز نیست ولی پُر پول است فروش اقساطی پورشه می‌تواند راهی باشد که شما را به این رویایی هیجان‌انگیز برساند.

 

پورشه در تمام این سال‌های مدل‌های متعدد و متنوعی ارائه کرده که هر کدام یک طیف از مخاطبانش را شیفته خود کرده است. طراحی‌های خودروهای پورشه در عین سادگی توانسته به بهترین شکل ممکن اصالت و استانداردهای لازم برای طراحی یک خودرور را داشته باشد و همین می‌شود که نقد آنها کار بسیار سختی است که از عهده هر کسی برنمی‌آید.

پورشه ماکان یکی از مدل‌های پرطرفدار این برند محبوب در ایران است که امکان خرید اقساطی آن در بسیاری از شرکت‌های فروشنده اقساطی خودرو فراهم شده است. اما اگر قصد خرید اقساطی پورشه ماکان را دارید بهتر است بدانید که این خودرو با بنزین ایران سازگار نیست. هزینه نگهداری بالایی دارد و اگر زمانی کار شما و خودرو محبوبتان به تعمیرگاه بکشد باید زمان و ریسک بالایی را برای این تعمیر به جان بخرید.

اما اگر با علم به همه این شرایط همچنان شیفته پورشه ماکان هستید و می‌خواهید یکی از آنها را در پارکینگ خانه خود داشته باشید باید بگوییم قلب تپنده ماکان یک چهار سیلندر دو لیتری است که ۲۳۷ اسب بخار قدرت دارد. پشت فرمان پورشه ماکان که نشستید و پدال گاز را تا انتها فشار دادید می‌توانید لذت سرعتی معادل ۲۲۴ کیومتر در ساعت را تجربه کنید و همه این‌ها در حالی است که شتاب صفر تا ۱۰۰ این ماشین کمی بیشتر از هفت ثانیه است.

فروش اقساطی پورشه این روزها توسط شرکت‌های گوناگونی ارائه می‌شود و به طور معمول شرایط واگذاری اقساطی خودرو به این صورت است که شما تقریبا نیمی از مبلغ خودرو را به عنوان پیش پرداخت می‌دهید و بقیه مبلغ به علاوه سودی که شرکت مورد نظر برای فروش اقساطی در نظر گرفته در اقساطی که حداکثر ۳۰ ماهه هستند پرداخت می‌کنید. خبر خوب در این میان این است که بسیاری از این شرکت‌های فروشنده اقساطی پورشه این امکان را به شما می‌دهند که در زمان پرداخت اقساط خودرو مورد نظرتان اگر خواستید می‌توانید خودروتان را با یکی دیگر از پورشه‌های موجود در لیست این شرکت تعویض کنید.

جستجو و پیدا کردن این شرکت‌ها کار چندان سختی نیست و راه‌های مختلفی برای آن وجود دارد. سایت دیوار هم یکی از راه‌هایی است که شما با استفاده از آن می‌توانید مدل‌های مختلف پورشه را در آن ببینید و قیمت‌های فروشندگان مختلف را با هم مقایسه کنید. این بستر آنلاین تنها با چند کلیک ساده دنیایی از اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد و در نهایت می‌توانید به آنچه که در جستجویش هستید برسید. پس همین حالا سری به دیوار بزنید.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =