کد خبر: 225740
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
هیوندای

هیوندای طی سه ماه گذشته بیشترین رشد در سودآوری خود را طی ۷ سال گذشته تجربه کرده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»، با توجه به شرایط سخت اقتصادی ایجاد شده از سوی دولت ایالات‌متحده، اما هیوندای با معرفی مدل‌های جدید توانسته فروش خود را در بسیاری از بازارها از جمله آمریکا افزایش دهد. عملکرد تیم فروش کره‌ای‌ها در کشور خود و در ایالات‌متحده بسیار موفق بوده ولی در چین شرایط کمی متفاوت است. دلیل این موضوع نیز چیزی نیست به غیر از شرایط ضعیف اقتصادی که عامل آن جنگ تجاری بین ایالات‌متحده و این کشور بوده است.

البته خود هیوندای نیز قصد معرفی مدل‌هایی که قابلیت رقابت با سایر مدل‌های این بازار خاص را داشته باشند، ندارد و البته در روزهای اول سال جاری نیز روند تولید این خودروساز در چین تقریبا متوقف شده بود.

به هرسوی سود خالص این شرکت از ماه آپریل تا ژوئن حدود ۳۱ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته و به میزان ۹۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ون کره جنوبی (برابر با ۷۸۰ میلیون و ۴۴۰ هزار دلار) ثبت شده است. این روند افزایشی برای اولین بار پس از سه ماهه نخست سال ۲۰۱۲ به دست آمده است. 

سود عملیاتی نیز با رشد ۳۰ درصدی به یک تریلیون و ۲۴۰ میلیارد ون رسیده که نسبت به سال گذشته رشد ۹.۱ درصدی داشته است.  کل درآمد این شرکت نیز به میزان ۲۶ تریلیون و ۹۷۰ میلیارد ون رسیده است که باعث شد تأثیر مثبت زیادی روی ارزش سهام این شرکت بگذارد.این درحالی است که هیوندای در برنامه آتی خود تولید مدل‌های شاسی‌بلند جدیدی را درنظر گرفته که در نتیجه می‌تواند رشد فروش این شرکت را افزایش دهد. 

از بین این شاسی‌بلندها می‌توان به پالیسید اشاره کرد که طبق نظر کارشناسان می‌تواند تأثیر زیادی روی فروش کلی کره‌ای‌ها داشته باشد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =