کد خبر: 225836
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۶
برگزیت

ژوسپ هینریچس به عنوان نماینده کمپانی فورد در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود گفت: در مسیر سختی قرار گرفته‌ایم. احتمال برگزیت بدون توافق طی ماه‌های اخیر افزایش یافته است.

کمپانی فورد روز پنجشنبه در رابطه با احتمال خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بدون انجام توافق با کشورهای این اتحادیه را اخطار داد. این احتمال با انتخاب بوریس جانسون به عنوان نخست‌وزیر جدید بریتانای قوت گرفته است و احتمالا انجام این عمل در ماه اکتبر انجام خواهد گرفت.

به گزارش «اخبار خودرو»، خودروسازان کشور ایالات‌متحده دو کارخانه تولید پیشرانه دارند که یکی از آنها به خاطر کاهش تقاضا در حال تعطیل شدن است و دیگری درصورت افزایش هزینه تعامل بین کشورهای اروپایی و انگلستان، سودآوری خود را از دست داده و احتمالا سرنوشت یکسانی خواهد داشت.

ژوسپ هینریچس به عنوان نماینده کمپانی فورد در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود گفت: «در مسیر سختی قرار گرفته‌ایم. احتمال برگزیت بدون توافق طی ماه‌های اخیر افزایش یافته است. کلید اصلی اتفاقات بعد از آن، اتفاقاتی است که در پشت مرزها رخ می‌دهد، اتفاقاتی که در بندرها رخ می‌دهد و مهم‌تر از همه اتفاقی است که برای ارزش پوند رخ خواهد داد.»

به طور جداگانه هارالد کروگر مدیرعامل ب‌ام‌و روز چهارشنبه گفت که امیدوار است جانسون تاکید ویژه‌ای به کسب‌وکارهای فعال و سودآوری آنها داشته باشد و کشورش را برای انجام معامله خروج از اتحادیه اروپا آماده کند.

خارج شدن از یک بلوک اقتصادی بزرگ بدون انجام توافق تجاری قطعا برای بنگاه‌های اقتصادی هر دو طرف که با ارتباط بین این کشورها فعالیت می‌کرده‌اند سخت خواهد بود. به همین خاطر کروگر نیز سعی دارد تجارت بین این دو کشور با روند ساده‌تری پیگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =