سایپا

تولید ۱۰۱ هزار و ۲۶ دستگاه خودرو و تحویل ۶۰ هزار دستگاه به مشتریان در بهار ۹۸ نشان‎دهنده سالی پربار برای «سایپا» بود

به گزارش «اخبار خودرو»، همانطور که هفته گذشته از سوی معاونت بازاریابی و فروش «سایپا» اعلام شد، این معاونت در طول تعطیلات تابستانی خودروسازان (22مردادماه تا دوم شهریورماه) برای پاسخگویی و تکریم مشتریان سایپا فعال است و با توجه به برنامهریزی گروه خودروسازی سایپا برای تکمیل و تجاریسازی خودروهای موجود در پارکینگها معاونت بازاریابی و فروش، این خودروها را به‌سرعت فاکتور میکند و اقدامات لازم را برای تحویل آنها به مشتریان انجام میدهد.

حال قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش اعلام کرده است: «براساس تلاشها و هماهنگیهای همکاران سایپا در بخشهای برنامهریزی تولید و معاونت فروش، روزانه بیشتر از دو هزار دستگاه خودرو از محصولات گروه خودروسازی سایپا تجاریسازی، فاکتور و تحویل مشتریان میشود.»

به‌گفته وی، با تکمیلکار تولید بیش از دو هزار و 350 دستگاه خودرو از محصولات گروه خودروسازی سایپا در روز پنجشنبه 24 مردادماه، تعداد خودروهای تکمیلشده سایپا از ابتدای تعطیلات تابستانی از مرز هفت هزار دستگاه گذشت.

سراتو؛ همچنان در سبد فروش

باقری درخصوص عرضه سایر محصولات سایپا در تعطیلات تابستانی خودروسازان نیز میگوید: «فروش فوری خودرو سراتو همچنان در سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا فعال است و مشتریان می‌توانند نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند.  همچنین در حال برنامهریزی برای عرضه تعدادی از محصولات تولیدی شرکت زامیاد نیز در هفته آینده هستیم.»

وی تاکید کرد: «تحویل خودروهای مشتریان بدون هرگونه وقفه ادامه خواهد داشت تا سایپا بتواند ضمن جلب رضایت خریداران، برنامه‌های مدنظر خود در این بخش را نیز محقق کند.»

سال نکویی که از بهارش پیدا بود

تولید ۱۰۱هزار و ۲۶ دستگاه خودرو و تحویل ۶۰ هزار دستگاه به مشتریان در بهار ۹۸ نشاندهنده سالی پر بار برای سایپا بود

در همان زمان انتظارها برای کارنامه سایپا در تابستان بالا رفت. به قول سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، بهار ۹۸ از این حیث متمایز بود که تحریم نتوانست تولید را از پا بیندازد. تصمیم و اقدام مهم دیگر در این مدت، برنامهریزی برای تسریع در تامین قطعات و تکمیل خودروهایی بود که بهخاطر کاستی در برخی قطعات بعضا حساس و برخوردار از فناوری بالا، وارد بازار نشده بودند یا هنوز نشدهاند.

قرارداد 320 میلیارد تومانی با 14 قطعهساز

 قرارداد 320 میلیارد تومانی همکاری گروه خودروسازی سایپا و شرکت‌های قطعه‌ساز داخلی در زمینه بومی‌سازی قطعات خودرو که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران ارشد صنعتی و اقتصادی کشور به امضا رسید، گام عملیاتی سایپا برای استفاده از فرصت‌های ساخت داخل، بومی‌سازی قطعات، رفع کامل وابستگی به بازارهای خارجی و رونق تولید بود.

 براین اساس شرکت سازه‌گستر سایپا قرارداد همکاری و سامانه در زمینه ساخت قطعات پیشرفته خودرویی با شرکت‌های پاژ، صبوران پلیمر، گردون، پرستوقالب، فرمان‌خودرو سپاهان، برازش صنعت، سازه‌های هیدرولیک، دناکو موج‌افزار و فراسلی تبریز به امضا رساند. در همین راستا مگاموتور سایپا نیز قراردادی با شرکت‌های ریزان‌فلز توس، نیمه‌هادی عماد، رینگ خودرو پارس، ایرکاپارت و رویال‌صنعت امضا کرد

این قراردادها در زمینه ساخت قطعاتی از جمله جلوآمپر، جک گازی، جعبه‌فرمان هیدرولیک، رینگ پیستون، ایموبلایزر CIM، پمپ هیدرولیک، سنسور اکسیژن، دریچه گاز برقی، دنده‌برنجی و تعداد زیادی قطعات دیگر بود که میان گروه خودروسازی سایپا و شرکت‌های مذکور امضا شد

داخلی‌سازی این قطعات و استفاده در محصولات تولیدی گروه سایپا، سالانه ۱۱میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی برای کشور به‌همراه خواهد داشت.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تیبا۲ IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    0 0
    کدووووم تحویل؛؛ کدووووم تجاری سازی !!! چقدر دروغ بشنویم ،، ۵ مرداد ماشین تیبا ۲ من بعد یکسال فاکتور شد ولی تا هنوز خودروی من که به قول خود سایپایی ها آمادست (فاکتور) تحویلداده نشده ،بعدا آقایون همش حرف از تحویل بالای خودرو وتجاری سازی میکنند ،تحویل نمیدن که بازار آروم نشه
  • علي IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    0 0
    با سلام، قرار بود برليانس ثبت نامي براي اينجانب شهريور ٩٧ تحويل داده شود ولي هنوز هيچ خبري نيست، برادر من ما به صداقت شما ايمان داريم، اگر مي شود نيم نگاهي به هم بشود، ما چشم انتظار محبت شما در اين سالي كه مي فرماييد بهارش زيبا هست مي مانيم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =