ناصر سراج

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده ۲۰ هزار خودروی دپو شده به مشتریان واگذار می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»، ناصر سراج در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سئوال که پیگیری سازمان بازرسی کل کشور در مورد قراردادهای خودروسازان چه شد؟، به وضعیت نابسامان صنعت خودرو کشور اشاره کرد و اظهار داشت: چند روز قبل، «وزیر صنعت، معدن و تجارت، کل خودروسازان، قطعه‌سازان و شورای روابط و تعزیرات را دعوت به جلسه و به‌طور کامل مشکلات را بررسی کردیم که تعداد زیادی ماشین در شهرها و استان‌های مختلف دپو شده بود.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی خودورسازها مربوط به قطعه‌سازان بود که قطعات مورد نیاز را در اختیار خودروسازها قرار نمی‌دادند، افزود: با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده این مشکل مرتفع و 20 هزار خودروی دپو شده به مشتریان واگذار می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: پیگیری‌های قوه قضائیه در این زمینه همچنان ادامه دارد و این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهیم که سازمان بازرسی کل کشور تا بدست آوردن نتیجه مطلوب پیگیر رفع مسائل و مشکلات حوزه صنعت خودرو است.

وی هشدار داد: باید مفسدان بدانند که قوه قضائیه در مبارزه با آنان به‌جد پای کار است و ریز به ریز تخلفات را رسیدگی کرده و در مقام برخورد بدون توجه به جایگاه افراد عمل می‌کند.

سراج در پاسخ به دیگر سؤال خبرنگار تسنیم که آخرین اخبار سازمان بازرسی برای مردم چیست؟ گفت: می‌توان به پیگیری‌های مکرر در ارتباط با تعیین تکلیف تخلفات سازمان خصوصی‌سازی اشاره کرد که در نهایت منجر به استعفای رئیس سازمان خصوصی‌سازی شد و امیدواریم رئیس جدید این سازمان هدفی جز رونق تولید و ایجاد اشتغال نداشته باشد.

وی ادامه داد: بدون شک قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور به‌هیچ وجه اجازه تکرار این‌گونه واگذاری‌ها را نخواهد داد و باید حداکثر شفافیت در واگذاری‌ها مدنظر قرار گیرد و واگذاری فقط به افراد واجد شرایط صورت گیرد تا رانت و فساد در این حوزه ریشه‌کن شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه قوه قضائیه در مبارزه با فساد و بررسی پرونده‌ها خط قرمزی ندارد، اظهار کرد: براساس اصل 174 قانون اساسی نظارت بر حسن جریان امور کشور و اجرای صحیح قوانین در ادارات برعهده سازمان بازرسی است و ما به‌طور دائم در وزارتخانه‌ها و سازمان‌هایی که جزو برنامه‌هاست مستقر و به امور رسیدگی می‌کنیم.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مشتری ایران خودرو IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    0 0
    خواهشا یه نظارتی هم روی قیمتهای نجومی که کارخانه ها گذاشتن بکنید.خودرو سمند ثبت نامی که بنده دردی ماه 97 قیمت کارخونه ش بود 33 تومن و موعد تحویلش تیرماه بوده هنوز تحویل نگرفتم والان باید از کارخانه 68 بگیرم واقعا" آیا کسی هست این موضوع بررسی کنه؟؟؟!!!!!!!!!!
  • امین IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    1 0
    یک ساله سایپا ماشین پراید ما رو تحویل نداده تحویل شهریور سال گذشته تکمیل وجه برج دو امسال باز تاخیر دارد من نمیدونم چکار کنم لطفا ب داد مردم برسید ما گناهی نداریم ما عاشق ایرانیم ما غیرت داریم ندارید اینجور شرکت ها شخص ها پا بذارم رو مردم لطفا کمک کنید ما طرف دار حق هستیم
  • علي IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    0 0
    خبر خوبي است، در مرداد ماه ٩٧ در يكي از نمايندگي هاي شيراز اقدام به ثبت نام خودروي برليانس نمودم، قول دادند كه شهريور ٩٧ تحويل بدهند، هر وقت به نمايندگي يا سايپا زنگ ميزنم جواب قانع كننده اي نمي دهند. با توجه به اين كه در خيلي از بنگاه هاي خريد و فروش اتومبيل ، برليانس صفر وجود دارد يا در اكثر خيابان ها مشاهده آمد و شد اين اتومبيل هستيم، سوالي برايم پيش مي آيد و آن اين كه آيا بنده و امثال حقير شايسته اين همه كم لطفي از طرف خودرو ساز هستيم؟ ان شاء الله كه صحبت هاي شما همانطور كه خوشحالمان كرد در عمل هم خوشحالي فرزندانم را دو چندان كند.
  • ایرانیم IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    0 1
    آقای وزیر ،آقای رییس ،یک ماه ماشین من فاکتور شده و تاریخ بیمه وگارانتی آن در حال هدر رفتن هست اما شرکت سایپا هیچ اقدامی در راستای تحویل خودرو انجام نمیدهد و زور ما به این بی وجدانان که فقط شعار خدمت به ملت را میدهند نمیرسد ،خواهشا حق ما رو از اینها بگیرید ، زنده باد قوه قضاییه و سازمان بازرسی
  • امید FR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    0 0
    پس چرا ساندروی ما رو نمیدن سال ۹۶ پول ریختیم به حساب شرکت همچنان هم ساندرو تولید میشه و به سفارش شده ها به بازار ازادیها میدن اینه قانون و عدالت مملکت ما
  • یک شهروند IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
    4 0
    چرا قبلا نظارتی نبوده و اگر بوده چرا کافی نبوده و برنامه ریزی تولید به درستی انجام نشده است و اکنون این مشکلات بوجود آمده است ؟؟!!! مگر می شود یک کارخانه ای به این وسعت نتواند مدیریت سفارش و تولید صحیحی بعد از سالها تولید داشته باشد ؟!! چرا تصمیمی برای خودروهای وارداتی گرفته نمی شود ؟؟!!! چرا خودروهای وارداتی ثبت نامی در سال 1396 هنوز توسط برخی از شرکتها وارد نشده و تحویل نشده است ؟؟!!
  • یاسر IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    0 0
    با سلام من در تاریخ 98/03/18 یک دستگاه پراید فروش فوری اعتباری ثبت نام کردم وبا توجه به بخشنامه بارگذاری شده در سایت موقع خرید که باید تیک بزنیم مفاد قرارداد رو مطالع کردم و نسبت به اون چیزی که شرکت تعهد داده ما اقدام به صبت نام کردیم شرایط اختضصاص ماده 1 تیصره 3 به وضوح قید شده است که: تبصره 3 : فروشنده موظف است ، خودرو را در زمان تحويل مندرج بر روي برگه درخواست به شرط گذشت مدت حداکثر 30 روز از تکميل وجه خريدار ، تحويل نمايد من هر چه صبر میکنم خبری از خودرو نیست حتی به شرکت تو شهر خودمون هم رفتم میگه خوش خیالی نکن شرکت فعلا بهت ماشین نمیده و..... و واقعا کار درستی نیست من این همه پولم رو گذاشتم برای خرید وواریز کردم به حساب شرکت الان نه ماشین هست نه خبری و نه مشخص هست کی میاد وحتی شرکت سایپا و کلرکنانش با مسخره و پوزخند میگن خوش خیالی نکن من همه اون مفاد قرارد روز اول و همه درخواست های پیگیری رو با تاریخ و ...جمع اوری کردم و واقعا راهی جر مراجعه به دادگستری برای ادم نمیمونه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =