کد خبر: 226012
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
بازار خودرو

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به عزم جدی قوه قضائیه در مبارزه با مافیای خودروی داخلی گفت: به زودی شاهد کاهش چشمگیر قیمت خودرو در بازار خواهیم بود.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از تسنیم، حجت عبدالملکی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع)، با تأکید بر نظریه 80/20 خود مبنی بر اینکه تحریم‌های خارجی تنها 20 درصد مشکل را ایجاد کرده و 80 درصد مشکلات در اثر تحریم‌های داخلی است و اگر تحریم‌های داخلی حل شود خود به خود تحریم‌های خارجی هم برطرف خواهد شد گفت: شاهد مثال این موضوع را در بازار خودرو خواهیم دید.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه به صورت جدی وارد پرونده بازار خودرو شده و افراد مؤثری را از مراکز تولیدی ، تجاری و اداری ذی مدخل بازداشت کرده است که به زودی تأثیرات خود را در بازار خودرو به وجود خواهد آورد گفت: با توجه به عزم جدی قوه قضائیه در مبارزه بامافیای خودروی داخلی که نقش اصلی را در تلاطم قیمت خودرو دارند به زودی شاهد کاهش چشمگیر قیمت خودرو در بازار خواهیم بود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • یک شهروند IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
    0 0
    صنعت خودرو در ایران انحصاری است و مدیران 2 گروه خودروسازی بزرگ کشور توسط سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و حمایتهای وزارت صنعت معدن و تجارت تعیین می شوند . اکنون پس از گذشت 2 سال از افزایش چند صد درصدی خودرو های خارجی و داخلی چه شده است که امروز بحث از مافیا زده می شود ؟؟!!! چه می شد علاج واقعه را قبل از وقوع می کردید ؟!!!! چرا 2 سال سکوت کردید و امروز حرف می زنید ؟؟!!!‌ قیمت ها چند برابر شده است و به کاهش چند میلیونی خودرو می گویید ارزانی ؟؟!!!! احتمالا ریاضیات شما خیلی ضعیف است و با تک ماده نمره قبولی گرفته اید ..... با دسته کور ها که طرف نیستید !!!؟؟؟؟
  • حسین IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
    0 0
    از مجموع قوه قضاییه خواهش میکنیم با مدیران و افرادی که در این موضوع نقش داشتن بشدت برخورد کنن،و همینطور کسانی که این اقایون رو پیشنهاد یا تایید میکنند
  • امیر IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    0 0
    سلام.خدا پدرمادرتونو بیامرزه به این دوتا خودروساز یکم گیر بدید بلکه ادم بشن خیلیارو گرفتار کردن واقعا ملتو ... فرض کردن اونا.... بسه دیگه چقد میخوان به مردم اذیتت کنن.قوه ی قضاییه خواهشا پارتی بازی های سیاسی و مقامیو ندیده بگیرید و به فکر مردم باشید.توایران که همه چی شده پارتی بازی...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =