تامین محصولات کرمان‌موتور با روغن‌های «به‌تام‌روانکار»

قطب‌ اصلی خودروسازی غیردولتی در کشور،  همکاری استراتژیک خود در بخش روانکارهای خودرو را با «بی‌تی» ادامه می‌دهد.

 بزرگ‌ترین خودروساز بخش خصوصی حالا دوران ۲۸ سالگی خود را پشت‌سر می‌گذارد؛ خودروسازانی مستقر در کرمان که کار خود را از اسفندماه سال ۶۹ آغاز کردند و این روزها به‌عنوان تولیدکننده با خودروهای  داخلی شناخته می‌شوند. 

به گزارش «دنیای‌ خودرو» تامین روانکارهای باکیفیت خودرویی به‌ویژه برای خطوط تولید، یکی از دغدغه‌های خودروسازان در سراسر دنیاست. روانکارهایی که برای ورود به‌خطوط تولید خودروسازان باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند و در همان ابتدای راه بتوانند تاییدیه خودروساز مادر را کسب کنند.

کرمان‌موتور نیز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و با کیفیت‌ترین خودروسازهای کشور تاکید ویژه‌ای بر استفاده از روانکارهای کیفی در خطوط تولید خود داشته و دارد؛ تاجایی‌که درزمان فعالیت «توتال» فرانسه درایران و تولید روانکارهای فرانسوی با مشارکت شریک ایرانی، بر استفاده از با‌کیفیت‌ترین روغن بازار تاکید داشت.  حال اما با شروع دوباره تحریم‌ها و خروج توتال از ایران، کرمان‌موتور و سایر خودروسازان مستقر در ارگ بم برند ملی و تازه‌متولدشده بی‌تی را جایگزین توتال کردند. محصولی که با کیفیتی حتی بالاتر از توتال در «به‌تام‌روانکار» تولید می‌شود.

 اما آنچه در شرایط بعد از تحریم برای صنعت روانکارهای کشور حائز اهمیت است، حفظ کیفیت روغن‌های موتور تولیدی با برند بی‌تی است که توانسته از آزمایش‌های کیفی خودروساز مادر و شریک تجاری‌اش در ایران سربلند بیرون بیاید و این برند روغن‌موتور را به‌عنوان محصول مورد تایید خودروسازان مستقر در بم معرفی کند.

در شرایطی که خطوط تولید خودروسازان کرمانی تنها از روانکارهای تولیدشده تحت برند به‌تام استفاده می‌کنند، جای خالی روغنی ایرانی و باکیفیت دربخش خدمات پس از فروش این خودروها خالی است. چراکه تاییدیه خودروساز روی یک روغن نشان از اطمینان و کیفیتی دارد که می‌توان سلامت موتور را در درازمدت با آن تضمین کرد.

به‌گزارش خبرنگار  ما در شرایط فعلی نیز کرمان‌موتور به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز بخش خصوصی همچنان بر پیوند استراتژیک خود با کیفی‌ترین تولیدکننده روانکار که با برندی ملی به بازار برگشته، وفادار مانده تا نشان دهد در سال رونق تولید باید از تولیدکنندگان داخلی در تمامی بخش‌ها از جمله تولیدکنندگان با کیفیت روانکار حمایت  کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =