گروه صنعتی بارز

مدیرعامل هلدینگ تاپیکو در حکمی علی‌اکبر مشرفی را به‌عنوان سرپرست گروه صنعتی بارز منصوب کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، پیش از این دکتر پرویز اخوان 13ماه سکان بزرگ‌ترین تایرساز کشور را در ا ختیار داشت که درنهایت عمر مدیریت دومین مدیر عامل این تایرساز در طول 26سال فعالیتش تنها یک‌سال به طول انجامید. به گزارش سایت هلدینگ تاپیکو به‌عنوان زیرمجموعه نفت و انرژی شستا،‌ انتصاب علی‌اکبر مشرفی که از مدیران باسابقه و اجرایی «بارز» در کرمان است، در راستای بومی‌گزینی و ارتقا از درون به‌عنوان یکی از سیاست‌های مهم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته است. وی متولد کرمان است و مدرک کارشناسی شیمی را از دانشگاه شهید باهنر کرمان و کارشناسی ارشد را نیز در رشته شیمی از دانشگاه تهران اخذ کرده است. وی پیش از این به‌عنوان عضو هیات‌مدیره و  جانشین مدیرعامل «بارز» مشغول به کار بوده است. همچنین مدیریت‌عامل لاستیک سیرجان و مس باهنر، معاونت جهاددانشگاهی دانشگاه شهید باهنر و تدریس در این دانشگاه نیز از دیگر سوابق وی به شمار می‌رود. برخی فعالان صنعت تایر بعضی مشکلات در زمینه فروش،‌ افت تولید،‌ افزایش نیروهای انسانی، کاهش شدید سود  و برخی اقدامات صرفا تبلیغاتی را دلیل اصلی تصمیم مدیران شستا برای تغییر در مدیریت بزرگ‌ترین تایرساز کشور می‌دانند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاظم محمدیان IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    سلام بنده چهارشنبه گذشته برا لاستیک دولتی ثبت نام کردم ،سند ماشینم پژو هست ولی اشتباها لاستیک پراید انتخاب کردم،امکانش هست به جاش لاستیک پژو(مربوط به سندم)رو بهم بدن،چون لاستیک پراید بدردم نمیخوره باید چیکار کنم راهی داره؟؟؟
  • مهدی IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    سلام لطفا یه فکری بحال سهامداران صبور شرکت بارز که از اول سال در زیات هستن و حقوقی های سهم مانع از رشد سهم شدن و دارن از سهامدار خرد نوسان میگیرن یه فکری کنید چرا سهام رو به حال خودش رها کردید و هیچکاری برای سهامداران این شرکت بزرگ نمیکنید لطفا اعتماد سعامداران نگذارید از بین برود سپاس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =