کد خبر: 226216
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
سیدجواد حسینی‌کیا

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تمهیدات سایپا در زمینه فروش فوری، موجب کوتاه شدن دست دلالان از بازار محصولات این گروه شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد حسینی‌کیا افزود: اعمال تسهیلات بر روی محصولات، باقی‌ماندن یک‌ساله سند خودرو در رهن سایپا در کنار وجود محدودیت‌ها برای کد ملی و سن خریداران و همچنین رعایت برخی الزامات دیگر در زمینه رعایت موقعیت جغرافیایی، دست دلالان و سودجویان را در بازار محصولات سایپا کوتاه کرد و التهاب بازار خودرو را از بین برد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: با تدابیر تیم مدیران کنونی سایپا، در حال حاضر شاهد ثبات نسبی خوبی هستیم و امیدواریم روند به کارگیری تدابیر موثر، مداوم باشد.

حسینی‌کیا گفت: اعمال تسهیلات 4، 5 و 10 میلیون تومانی در فروش‌های سایپا باعث می شود خودرو تا یک‌سال پس از فروش در رهن باقی مانده و امکان فروش آن بلافاصله پس از خرید از بین برود و موجب کاهش انگیزه دلالان برای حضور در بازار محصولات این خودروساز شود.

وی گفت: تمامی اقدامات انجام شده از جمله افزایش عرضه و فراهم شدن امکان ثبت نام و خرید خودروهای تولیدی در وب سایت فروش اینترنتی سایپا بدون بروز مشکلات قبلی، اقدامات خوب و موثر این خودروساز محسوب می‌شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: مجلس باید قوانین مربوط به پرداخت مالیات خریداران و فروشندگان خودرو را مدنظر قرار دهد تا انگیزه واسطه‌ها برای خرید از خودروسازان و فروش محصولات در بازار با قیمت‌های بالاتر از بین برود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    0 0
    الان من شیش ماه پیش ثبت نام کردم قرار شد یک ماه تحویل بده اما هنوز تحویل نداد ماشین تیبا دوگانه سوز الان پنج ماه دیرکرد .. چرا انقدر ظلم مردم میکن . من که کامل بدبخت شدم رفت
  • علی NL ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
    0 0
    حاج آقا تو رو به عمامه ات قسم از حق دفاع کن. دلال خود خودروسازه که زه بغل رو آپشن کرده، دلال خود خودروسازه که مدیرانش حاضر نیستن از خودروی تماما داخلی ای که خودشون ساختن استفاده کنن، دلال همونایی ان که 30 ساله مجوز تولید پرایدی که مردم آفریقا به خاطر ایمنی ضعیفش حاضر نیستن سوار شن رو صادر کردن و ذره ای پشیمان نیستن.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =