کد خبر: 226372
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
کوییک‌ کراس

روزهای گذشته تصاویری از دو دستگاه کوییک در فضای مجازی منتشر شد که دارای ظاهری متفاوت از نسخه استاندارد این خودرو بودند.

به گزارش «اخبار خودرو»، رنگ‌بندی متفاوت این خودروها که به تبعیت از سیتروئن C3 است، موجب شد بسیاری آن را جایگزین این محصول فرانسوی بدانند. شنیده‌ها حاکی از آن است طبق توافقات صورت‌گرفته، تولید کوییک اتوماتیک از سایپا به پارس‌خودرو منتقل و پسوند کراس به انتهای نام این محصول اضافه خواهد شد.

این در حالی است که طی هفته‌های گذشته اخباری مبنی‌بر صادرات این محصول با پیشرانه‌ای قوی‌تر و امکانات رفاهی بیشتر به بازار آفریقا منتشر شد، اما تاکنون اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی و امکانات رفاهی نسخه جدید کوییک که در زمستان امسال به بازار معرفی خواهد شد، منتشر نشده است.

باتوجه به محدود شدن بازار و کاهش تنوع محصول ، پیش‌بینی می‌شود همزمان با عرضه کوییک کراس، استقبال خوبی از آن شود. زیرا درحال‌حاضر خودرو صفرکیلومتر اتوماتیک با قیمتی کمتر از 150میلیون‌تومان در بازار وجود ندارد و این موضوع موفقیت این محصول را می‌تواند تضمین کند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    1 0
    این خودرو سازها کی هستند که هیچ کس زورشان به اونا نمی رسه .بابا مردم دارند بواسطه ظلمی که اینها ازبابت خودرو میکنند به کل نظام بدبین میشندگوش شنوا نیست .این ها توی بانکها وتوی صنعت ومناطق آزاد هرجا بوی پول میاد هستند.اینهارا فقط آقای رییسی وسپاه میتونه درست کنند.اینهمه نارضایتی مردم را ازخودروسازها وبانکها را نمی بینید.
  • سجاد حیدری IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    0 0
    چقدر مسخره همه کوییک ها کراسن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =