شیلر

حضور ۷۴ شرکت‌ حوزه حمل‌ و نقل شهری در نمایشگاه، امکان همکاری با تولیدکنندگان خودرو با کاربری‌های خاص را فراهم کرد

به گزارش «اخبار خودرو»، هفدهمین دوره از نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری، در حالی برگزار می‌شود که سایه تحریم‌ها بر سر اقتصاد و صنایع داخلی سنگین شده است. در همین راستا، در این دوره از نمایشگاه حمل‌ونقل شهری که در کنار پنجمین نمایشگاه تخصصی بهداشت، ایمنی، محیط کار، آتش‌نشانی و مدیریت بحران و امداد و نجات برگزار می‌شود، حضور تولیدکنندگان خودروهای کاروتجاری به حداقل رسیده،  این در حالی است که حضور ۷۴ شرکت‌ وابسته به حمل‌ونقل شهری در این نمایشگاه، امکان همکاری با تولیدکنندگان خودرو با کاربری‌های خاص را فراهم کرده است.

در این میان اما حضور خودروسازانی مانند گروه بهمن به چشم می‌خورد که با تمام قوا به ارائه محصولات مرتبط با این حوزه پرداخته است. این گروه خودروسازی در نمایشگاه حمل‌ونقل از محصول داخلی‌سازی‌شده خود با نام شیلر رونمایی کرد که می‌توان آن را مهم‌ترین اتفاق در بازار خودروهای کاروتجاری کشور دانست.

رونمایی عمومی محصول جدید بهمن‌ دیزل 

بهمن‌دیزل که پیش‌تر در یک مراسم رسمی از پلت‌فرم جدید خود با نام شیلر در دو قالب مینی‌بوس و کامیونت رونمایی کرده بود، این خودرو را در هفدهمین دوره از نمایشگاه حمل‌ونقل شهری به نمایش درآورد.

رونمایی عمومی این محصول در نمایشگاه با حضور محسن پورسیدآقایی، معاون شهردار و مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک تهران و مرتضی شفیعی، مدیرعامل بهمن‌دیزل انجام شد.

این پلتفرم بهمن‌دیزل که نمایی از تولید داخل را ارائه می‌دهد، مورد استقبال مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و شهرداری قرار گرفت. شرکت بهمن‌دیزل و سیباموتور به‌عنوان تجاری‌سازان گروه بهمن، هرساله به‌منظور عرضه محصولات جدید و اعلام آمادگی برای تامین نیاز ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری حضور می‌یابند.

سبد کامل محصولات بهمن در نمایشگاه

گروه بهمن به‌طور کلی در این دوره از نمایشگاه حمل‌ونقل شهری با تکیه بر زیرمجموعه‌های خود حاضر شده و به ارائه سبد کاملی از محصولات خود پرداخته است. بهمن‌دیزل هم در این نمایشگاه با محصولاتی ازجمله کامیونت‌، مینی‌بوس و کامیون می‌شود. این در حالی است که سیباموتور به‌عنوان یکی دیگر از زیرمجموعه‌های این گروه خودروسازی دو مدل از کامیون‌های خود را به نمایش گذاشته است.

این دو شرکت در گروه بهمن که برندهایی چون شیلر، ایسوزو و FAW را به بازار عرضه می‌کنند، با جدیدترین محصولات خودرویی و کاربری خود در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری در کنار مشتریان اصلی و عمده خود حضور یافته‌اند.

امکان فروش محصولات تجاری بهمن

بر اساس اعلام گروه بهمن، مینی‌بوس و کامیونت‌های این خودروسازی در نمایشگاه بین‌المللی تهران به فروش می‌رسد. در همین راستا، مینی‌بوس و کامیونت شیلر به‌ترتیب با قیمت‌هایی معادل ۳۹۰ و ۲۷۳ میلیون تومان به بازار عرضه خواهند شد.

این دو کامیونت و مینی‌بوس تازه‌وارد بازار کشور، از استانداردهای یورو۴ و ۵ برخوردار هستند. کامیونت بهمن‌دیزل از ظرفیت بار ۳۲۰۰ کیلوگرم برخوردار بوده و از موتور ۳۷۶۰سی‌سی با قدرت ۱۴۱اسب‌بخار بهره می‌برد.

امکان تجهیز این محصول بهمن‌دیزل به یخچال، آتش‌نشانی، کمپرسی، خودروبر، حمل نوشابه، مسقف فلزی، باری فلزی و چوبی وجود دارد. این در حالی است که مینی‌بوس جدید این شرکت هم امکان جابه‌جایی ۱۸ مسافر را دارد و این امکان برای خریداران فراهم است تا چیدمان آن را تغییر دهند. از دیگر امکانات این خودرو مسافری می‌توان به ترمز تمام‌بادی، ترمز ABS و بخاری سالنی و مستقل اشاره کرد.

خرید ۱۰۰دستگاه شیلر توسط شهرداری و اتوبوسرانی 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک در این خصوص گفت: «خوشحالیم که در این نمایشگاه همه شرکت‌کنندگان داخلی هستند و شاهد رونمایی از مینی‌بوس شیلر بودیم.»

پورسیدآقایی در ادامه با اشاره به استقبال شهرداری از این محصول داخلی افزود: «پیش‌تر شهرداری تهران و اتحادیه اتوبوس‌رانی به‌طور جداگانه قراردادی را در قالب خرید ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس شیلر با شرکت بهمن‌دیزل منعقد کرده بودند.»

معاون حمل‌ونقل و ترافیک در ادامه با اشاره به اهمیت داخلی‌سازی در شرایط فعلی بیان کرد: «این محصول کاملا داخلی‌سازی شده است و امیدواریم‌ این روند بهترین فرصت را برای کمک به تولیدکنندگان داخلی فراهم آورد.» وی اظهار کرد: «البته متولیان باید با حمایت‌های مالی و معنوی به توسعه صنعت خودرو و داخلی‌سازی آن کمک کنند.»

نمایشگاه حمل‌ و نقل از زبان مدیر برگزاری

مدیر برگزاری این نمایشگاه هم‌زمان با افتتاحیه این نمایشگاه از تمرکز این دوره بر تولیدات داخلی و استارآپ‌ها خبر داد و گفت: «با توجه به تحریم‌هایی که علیه کشور در نظر گرفته شده است، فعالیت شرکت‌های داخلی در این حوزه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.» سیدعلی اعتدالی ادامه داد: «سال جاری با افزایش ۲۰ درصدی مشارکت این‌ شرکت‌ها و بخش داخلی در نمایشگاه بودیم.»

وی با اشاره به همکاری مناسب تیم شهرداری تهران و معاونت حمل‌ونقل با نمایشگاه جاری بیان کرد: «این دوره از نمایشگاه با دوره‌های پیشین تفاوت‌هایی دارد که اصلی‌ترین آن‌ها حضور شرکت‌های داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان است.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =